Gå til innhold

Burde jeg satse på AMD eller Intel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gå for akkurat det du vil..

de fleste sier vel at du får en bedre maskin til spill dersom du velger AMD, og bedre til "andre ting" med Intel.. det er kun lommeboken din og viljen din som bestemmer i grunnen..

edit: hvorfor skal du oppgradere hvis du er fornøyd med xp 1600? ;) (ja, det var retorisk;))

Endret av Musty
Lenke til kommentar
gå for akkurat det du vil..

de fleste sier vel at du får en bedre maskin til spill dersom du velger AMD, og bedre til "andre ting" med Intel.. det er kun lommeboken din og viljen din som bestemmer i grunnen..

edit: hvorfor skal du oppgradere hvis du er fornøyd med xp 1600? ;) (ja, det var retorisk;))

For et trivelig svar. Ikke sarkastisk.

Til trådstarter: Hvis du hadde nevnt primært bruksområde av pc'en, og hvilke krav du stiller til pc'en, så hadde vært lettere å hjelpe deg.

-stigk

Lenke til kommentar

hovedkortet støtter ikke mer enn xp1800 :p jeg bruker dataen til å spille laste ned og surfe.. (som de fleste) :)

men det som forvirrer meg er at intel har 3.2 ghz for 1600 kr eller no mens amd har 2.2 for 2500 kr... hmm og hvordan kan amd være bedre til spill da? :ermm:

Lenke til kommentar

for det første, hva skal du bruke pcen til?

"Jeg bruker dataen til å spille laste ned og surfe.. (som de fleste)"

kjøp deg en ekstra harddisk og oppgrader adsl linja di! det er ingen grunn til å oppgradere hvis du ikke bruker den til noe annet!

Endret av scarface15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...