Gå til innhold

Angående nye firmwaren til K700i

Anbefalte innlegg

Har en K700i. og den fikk jeg like før jul så den hadde den seneste firmwaren til da, men synes batteriet er skikkelig dårlig. Bruker jeg tlf normalt en dag så må jeg lade det daglig. Normalt så mener jeg: Tar kanskje 2 bilder, sender kanskje 20 meldinger, ringer i tjue min.

Vet at dette med stor sikkerhet er tatt opp før, men det jeg lurer på er om den siste firmwaren vil påvirke batterikapasiteten? Leser om de som kan ha tlf på i 4-5 dager ved normalt bruk...skjønner ikke det altså...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann. Ikke sikkert din tlf har den siste hw selvom du kjøpte den for bare noen uker siden. Kan ha ligge på lager et eller annet sted på veien en god stund. Jeg har en k700i som var elendig på bat, men etter en fw-opptatering kan jeg også ha den på i 4-5 dager ved moderat bruk. Men om jeg ringer mye så holder den nok ikke mer enn 30 timer eller så.

Annbefaller deg derfor å ta den med deg dit du kjøpte den å be de oppdatere hw, er gjort på noen få min. Ellers kan du bare kjøpe deg en docking og oppdatere selv. Håper dette ga deg litt hjelp.

Leben

Lenke til kommentar

Jepp, da får man i alle fall med seg fremtidige oppdateringer kjapt. Bare pass på at dockingen kan brukes til fw-oppdatering. Er noen av de som ikke tillater dette. Den som heter dcu 11 funker feks ikke.

Denne skal fungere: www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305063&cks=PRL

Leben

Endret av Leben
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Batteriet blir ikke noe bedre av nyeste firmware. Den blir bare irriterende med forandringene. Dessuten om man snakker i 20 min, bruker det opp halve batteriet. Og det å bruek bluetooth, overkill for batteriet :p Behold gammel firmware du :)

Åssen blir den irriterende? Kan du fordype det litt mer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...