ballongen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har bestemt meg for å kjøpe meg et geforce 6600gt-kort. (Får vel mest for pengene pr i dag ved å velge dette, i forhold til gaming). Men jeg er usikker på hvilken produsent jeg skal velge. Club3d, xfx, aopen, MSI....mange å velge imellom. Er det noen ytelsesmessige forskjeller på disse? Å forresten...jeg skal ha PCI-E utgave. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Ytelsen er vel mer eller mindre lik. Kanskje noen av produsentene har "skrudd" op klokke hastigheten noen få mhz, men det er så lite at det vil du nok ikke merke. Men hvilken produsent du velger avhenger vel mest av bundle(programmer som følger med) og kjøling. Club 3d og xfx mener jeg har helt greie kjølinger, mens MSI på en annen side har bedre bundle(kan godt hende jeg husker feil nå) Men min personlige favoritt er nok xfx. Grei bundle og bra kjøling Edit: xfx har en ultimate gamer edition som jeg tror har 200 mhz raskere minnehastighet Den har 1200 mhz frafor 1000 mhz. Å en annen ting, det bør nesten være DDR3 minne på kortet. Endret 2. februar 2005 av sixx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå