Anders Leipsland Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Sitter her og har akkurat begynt å tenke på at jeg har TV-ut på skjermkortet mitt. Det betyr vel at jeg er tvunget til bruke denne saken :wink:, men dette feltet er jeg 100% grønn på. Har to utganger på kortet, s-video og composite tror jeg. TV-en har diverse inn saker, ikke helt sikkert, men det er mange. Problemet er at TVen står et stykke unna dvs jeg har en TV rett ved siden av også, men den er liksom bare 21"... Så hva slags kabel skal jeg bruke for å få noe skikkelig bilde(rank gjerne løsningene) og hvor lang kabel kan jeg bruke(og hvor skaffer jeg saken, Clas?) uten at bildekvaliteten blir bånn? Dette spm er sikkert besvart X antall ganger før, men jeg er daff i kveld :wink: Må vel kanskje nevne at TVen støtter både NTSC og PAL(hva skjermkortet støtter har jeg ikke peil på). Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 s-vga kabel er det beste,viss du har inngang på tven da. viss du ikke har det kan du kjøpe en scart to s-vga overgang,men da mister du halve effecten. composite er en middels løsning,allright ikke noe mer jeg bruker s-vga out med ti meter kabel til prosjektoren min, funker bra il filmer og spill,men jeg har litt problemer med å se skrift å tjo&hei. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 det heter s-vhs ikke s-vga. HAr du ikke ingang for vanli skjermkabel på projektoren din? Jeg har asus v7100 pro jeg bruker composite video out. Blir ikke så fine farger som med skjerm Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 super-vhs mente jeg , gidder ikkke å ha en ti meters vga kabel rett over stuegulvet, svhs får jeg gjemt under listene . samboeren min er ikke så glad for ledningner i stua(begynner å bli en del) . Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. november 2001 Forfatter Del Skrevet 16. november 2001 Takk for svar. Får prøve dette her :smile: Yngvejos: Hva hadde du i sig'en din som gjorde den for sterk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå