SuperSTRING Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Tips til en løsning ? Er det viftene som er dårlige (lagerlyd), eller er det lyden av vind-uling jeg hører ? Psu´en er splitter ny Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Har noen vært borti at kabinettkanter kan lage plystrelyd ved luftinntak ? Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 åssen type ule-lyd er det? sikker på at det er viftene? vist det er en slags piiiiipe-lyd, kan det være en kondensator som er avgått med døden. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 uler de selvom de står på laveste hastighet? Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Psu er helt ny. Det er en plystrelyd som kommer på tvers av viftehastighet. Man hører det jo best ved lavt turall. Det er ikke kondislyd Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ring eller send mail til de du kjøpte denne av og klag. regner ikke med at den skal lage en slik lyd. Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Er ikke no vits i det. Plastn på plexien er fjerna + at jeg har åpne den for å sette inn gummiplugger til viftene Rart om ikkke flere har denne psu´en Dere med 120 mm vifte i. Hører dere denne plystrelyden da ?? Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 å du har en ellers lydløs pc ? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 vil ikke si lydløs...jeg har viftekontroller på sågodt som alle viftene mine...så når jeg skrur alt ned så hører jeg fortsatt ingen uling fra psu'en, uansett hvilken hastighet den går på! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Er det UV reaktive kabelstrømper på alle ledningene på bZerk psu? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) *dobbelpost* Endret 2. februar 2005 av krister461 Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ja 1. dobbel post ! ! ! 2. de skal være uv men det er dem ikke, kanskje litt men ikke sikkelig UV Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Men fortsatt. Noen fler med bare 80mm vifter i sin ??? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Men fortsatt. Noen fler med bare 80mm vifter i sin ??? Siden du allerede har mistet garantien, kan du prøve å fylle litt olje på viftene(hvis det er glidelager). Dette kan hjelpe, men det skal egentlig være nok olj fra før i lagrene siden den er helt ny. Endret 3. februar 2005 av AMDguru1 Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 min uler litt men bare på fult, har 2x80mm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Er det viftene eller er det vinden som lager lyd i psu'en? Da mener jeg gitter,skruer, kabler, etc. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Er det viftene eller er det vinden som lager lyd i psu'en? Da mener jeg gitter,skruer, kabler, etc. Det er viftene Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Bestilte meg en slik psu i går natt jeg... Satser på å få den på lørdag, kan sjekke om jeg får noe slik u-lyder;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå