Gå til innhold

Hvilket 2.1 5.1 eller 7.1 sett til 1000-2200kr?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en fyr som ikke har så mye penger mellom hendene :p.

I dag har jeg et Logitech z-640, 4.1 system. Er litt lei av å ikke kunne spille så høyt.

I prisklassen 1000 - 2200kr, hva er et godt kjøp?

Endret av h0lg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm. Man finner vel ikke et av de kraftige 5.1 systemene innenfor 2200 kr.

Tenker da på Logitech Z-5500 og Creative Megaworks 550..

Og siden det du har nå ikke er så dårlig og skal ligge på høyde Creative Inspire TXXXX og I-Trigue-serien, og du vil ha groomere lyd enn som så, så blir det til at jeg anbefaler to kraftige 2.1 sett...

Du sier du skal LAN'e litt også.. Da kan det være greit å ikke ha så mye å holde styr på..

Creative Megaworks 250

Logitech Z-2300

Lenke til kommentar
Hm. Man finner vel ikke et av de kraftige 5.1 systemene innenfor 2200 kr.

Tenker da på Logitech Z-5500 og Creative Megaworks 550..

Og siden det du har nå ikke er så dårlig og skal ligge på høyde Creative Inspire TXXXX og I-Trigue-serien, og du vil ha groomere lyd enn som så, så blir det til at jeg anbefaler to kraftige 2.1 sett...

Du sier du skal LAN'e litt også.. Da kan det være greit å ikke ha så mye å holde styr på..

Creative Megaworks 250

Logitech Z-2300

:) Jeg har tittet litt på de systemene!

Hvilket av de to går som best?

*OBS! Jeg har Z-540 ikke 640 som jeg skrev!

Endret av h0lg
Lenke til kommentar

Jeg mener at et bra stereo system er bedre enn et middelmådig suround system. Dvs si i din prisklasse ville jeg gått for en stereo løsning. Har selv forjengerene til de fra logitech og synes de leverer god lyd. Og vil helt sikkert gi høy nok lyd og nok bass til at du blir hørt. Og langt høyere lyd en de fleste synes er behagelig.

Lenke til kommentar

Kjøt deg Logitech z-5300 hvis du vill ha et billig og bra 5.1 sett! Er du litt kresen og skal ha litt bedre anlegg kjøp deg Logitech z-5500 (har det selv og synes det er rimelig bra, bortsett fra at bassen er litt overkill)..

Skal du ha 2.1 kjøp deg enten Creative Megaworks 2.1 eller Logitech z-2300.. Ville kanskje valgt Creative Megaworks 2.1..

Lykke til! :cool:

Endret av siemensboy
Lenke til kommentar
de biligste aktive studio monitorene koster fra ca 2500 pr par

......høyt nok spiller de, og ren fin lyd lyd. 

HELT feil. Det er jo ikke det som er menigen med aktive monitorer. De skal ikke spille høyt. De skal heller ikke ha heftig bass osv. De skal bare gengi lyden som de er. Dessuten får du ræva monitorer til 2500. Ikke noen god løsning til denne typen bruk.

Jeg har selv det creative megaworks 250 settet. Synes det er helt greit. Har også hørt det Logitech Z-2300 anlegget. Begge spiller greit. Men jeg synes bassen er litt upresis, og litt overkill. men for all del begge de 2 er gode kjøp. Det jeg ville gått for hvis jeg hadde like mye penger som deg og skulle kjøpe. Det beste er dog å spare å kjøpe no skikkelig...

Creative og Logitec er liksom ikke "the shit"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...