EskildO Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Fikk det nye albumet i dag, herregud det var bra! Som det ble sagt tidligere, fikk litt U2 vibber på den ene låta :!: Men overall, veldig bra. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Fikk det nye albumet i dag, herregud det var bra!Som det ble sagt tidligere, fikk litt U2 vibber på den ene låta :!: Men overall, veldig bra. Jeg fikk en blanding av Hoobastank (ikke "the reason") og maroon 5 på "the answer lies within". Det er ikke helt Dream Theater stil over dette albumet men fortsatt bra syns jeg. De mangler jo en del gitarsoloer eller soloer generelt. Men overall syns jeg det var et bra album. Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Ah, en tråd om DT, genialt! Begynte selv å like DT for ca. et år siden, da jeg begynte på Vk1 sammen med en gjennomsyret DT fan. Må si at de har mye variert og spiller svært teknisk, noe det aldri blir for mye av IMO Men jeg vil anbefale Liquid Tension Experiment, som består av DT bortsett fra at Tony Levin spiller bass. Favorittsanger av DT: 6:00 The Dance of Eternity (den sangen som fikk meg interesert/hekta på DT) Home Caught In A Web The Test That Stumped Them All The Mirror The Ytse Jam Afterlife Også vil jeg anbefale Acid Rain og Biaxident av Liquid Tension Experiment. Endret 8. juni 2005 av The_Trick Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Favorittsanger av DT: *snip* Huh...utifra listen din regner jeg med at du ikke har hørt Images & Words plata ennå Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Vel.. jeg har ikke hatt tid til å høre på alt enda, men sitter å hører på Metropolis Pt. 1 nå ^^ Virker lovende. Endret 8. juni 2005 av The_Trick Lenke til kommentar
Innos Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Synes Lost på Elements of Persuasion er helt konge. Er seriøst noe av det beste som finnes. Men Dream Theater har bare laget gode låter da (Elements of Persuasion er ikke direkte Dream Theater da), liker spesielt: A Change of Season, Pull Me Under, Lost, og As I Am, skal skaffe meg octavarium. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Skal skaffe meg Octavarium. Sacrified Sons har jeg allerede hørt, den er rå Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 flere enn meg som syns Octavarium var et heller middels album i forhold til de eldre? Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 flere enn meg som syns Octavarium var et heller middels album i forhold til de eldre? ja, synd men sant. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Jeg likte det bedre enn ToT. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Vel.. jeg har ikke hatt tid til å høre på alt enda, men sitter å hører på Metropolis Pt. 1 nå ^^ Virker lovende. Bare vent til du kommer ca. 5 min ut i sangen. Da får du høre den sykeste bass-soloen som noen gang er laget! Nydelig! Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Mange her som skal på konserten 30 september da? For min del så er billetten besilt hvertfall Genialt at det ikke var aldersgrense på den Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Mange her som skal på konserten 30 september da? For min del så er billetten besilt hvertfall Genialt at det ikke var aldersgrense på den http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=426892 Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Wops.. har vist ikke sett den... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Vet noen her om det er LaBrie som synger på lie? Synes vokalen på den er så ulik "alt annet" av dream theater. (Jeg har ikke hørt så mye annet fra awake da). Herr Brun Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Vet noen her om det er LaBrie som synger på lie? Klart det er. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Nå er seff ipoden min utladda men regner nok med det... viss ikke det er noen av de andre i bandet.. Eller alle Husker ikke helt hvordan han synger akuratt der men er nok han ja Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Er det noen sanger eller strofer som bare Portnoy synger? Er så vanskelig å oppfatte hans stemme når han synger med LaBrie... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 På change of seasons synger han en liten strofe midt inni sangen, tror det er på ca. 8 minutter. Må bare leite Se den live så finner du ut hva han synger. Jeg vil på konsert den den 30. september! Herr Brun Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg og. Men jeg kan ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå