Gå til innhold

Dream Theater - enda en diskusjons tråd

flodhest

Anbefalte innlegg

Vel, jeg må si meg uenig med deg her. Octavarium utforsker langt mer enn rein metal, denne er mye mer variert enn hva Train of Thought var.

Tenkt deg til Spektrum, da?

Det nye er bedre enn Train of Toughts, ja.

Yepp, det blir nok Spektrum på meg ja!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg liker Octavarium mer og mer for hver gang jeg hører på den. Variert og knallfin. :)

Tittelsporet gir meg forresten litt Pink Floyd-assosiasjoner av og til, særlig starten. Bare meg?

Hører på den for første gang nå, og kan ikke si jeg er helt enig med PF-assosiasjonene dine :p Etter første gjennomhøring kan jeg si at jeg synes det er et knallalbum! :D

Lenke til kommentar

Yay! Knew it. :wee:

Tenker forresten over det når det synges "Lucy in the sky with diamonds" hver gang jeg hører plata. Får lese teksten snart, ikke bare høre, sånn at jeg skjønner sammenhengene i låtene bedre.

Endret av nr.4
Lenke til kommentar
Hører på den for første gang nå, og kan ikke si jeg er helt enig med PF-assosiasjonene dine :p

Vel, prøv å høre etter i førsten på sistesporet, da.

... Men kan jo bare være meg som sagt. :p

Asså, det er flust med referanser til andre band, men får ikke PF-assosiasjoner til selve musikken for det. "Careful with that axe Eugine" du tenker på?

Lenke til kommentar

Tittelsporet gir meg forresten litt Pink Floyd-assosiasjoner av og til, særlig starten. Bare meg?

Definitivt PF inne i bildet. Det som kanskje er litt mer bekymringsfullt er de ekstreme U2 tendensene i spor 4!

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...