TMH Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Vel, jeg må si meg uenig med deg her. Octavarium utforsker langt mer enn rein metal, denne er mye mer variert enn hva Train of Thought var. Tenkt deg til Spektrum, da? Det nye er bedre enn Train of Toughts, ja. Yepp, det blir nok Spektrum på meg ja! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg liker Octavarium mer og mer for hver gang jeg hører på den. Variert og knallfin. Tittelsporet gir meg forresten litt Pink Floyd-assosiasjoner av og til, særlig starten. Bare meg? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg liker Octavarium mer og mer for hver gang jeg hører på den. Variert og knallfin. Tittelsporet gir meg forresten litt Pink Floyd-assosiasjoner av og til, særlig starten. Bare meg? Hører på den for første gang nå, og kan ikke si jeg er helt enig med PF-assosiasjonene dine Etter første gjennomhøring kan jeg si at jeg synes det er et knallalbum! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hører på den for første gang nå, og kan ikke si jeg er helt enig med PF-assosiasjonene dine Vel, prøv å høre etter i førsten på sistesporet, da. ... Men kan jo bare være meg som sagt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Er enig med 4 her. Høyrer PF-assosiasjoner opp til fleire stader i plata. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Yay! Knew it. Tenker forresten over det når det synges "Lucy in the sky with diamonds" hver gang jeg hører plata. Får lese teksten snart, ikke bare høre, sånn at jeg skjønner sammenhengene i låtene bedre. Endret 6. juni 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Dere driver å prater om plata, men det er vel bare den ''u-originale'' dere har hørt? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Mange som har kjøpt plata, så nei, det er den skikkelige. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Octavarium er dritdigg http://www.hakenaudio.com/Continuum/ Gå inn på examples og så på Jordan Rudess Endret 6. juni 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Dere driver å prater om plata, men det er vel bare den ''u-originale'' dere har hørt? Nei, den nye er lett å få tak i nå, den ekte har altså kommet ut. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hører på den for første gang nå, og kan ikke si jeg er helt enig med PF-assosiasjonene dine Vel, prøv å høre etter i førsten på sistesporet, da. ... Men kan jo bare være meg som sagt. Asså, det er flust med referanser til andre band, men får ikke PF-assosiasjoner til selve musikken for det. "Careful with that axe Eugine" du tenker på? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Berre gi deg, Lungemannen. Du veit vi har rett. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Dere driver å prater om plata, men det er vel bare den ''u-originale'' dere har hørt? Nei, den nye er lett å få tak i nå, den ekte har altså kommet ut. Så klart! Hadde helt glemt at vi er i juni allerede jeg Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Berre gi deg, Lungemannen. Du veit vi har rett. NEVARR!! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Tittelsporet gir meg forresten litt Pink Floyd-assosiasjoner av og til, særlig starten. Bare meg? Definitivt PF inne i bildet. Det som kanskje er litt mer bekymringsfullt er de ekstreme U2 tendensene i spor 4! Endret 7. juni 2005 av Vice Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Definitivt PF inne i bildet. Det som kanskje er litt mer bekymringsfullt er de ekstreme U2 tendensene i spor 4! Ja, det var jaggu pompøst. Var ikke fæl å høre på imo, men den skilte seg ut. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Var ikke fæl å høre på imo. Jo, fysj. =P Har foreløbig kun gitt låta 4-5 sjangser da. Men uansett tviler eg på at eg kjem til å begynne å digge den for å sei det slik. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Mjoa, sjansene for digging er kanskje begrensa. Endret 7. juni 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ganske fraværande vil eg tørre å påstå. =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå