Gå til innhold

Dream Theater - enda en diskusjons tråd

flodhest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay, da har jeg lastet ned "A change of Seasons" og kan vel ikke helt se hva dere syntes er så bra med de... Jeg har jo bare lastet ned en sang av de, så grunnlag for å si at de er dårlige er det jo kanskje ikke, men hvor er all den teknikken dere pratet om? Kan nok ikke se helt det store med disse folka...

Lenke til kommentar

Lasta ned den ekte leaken hos en kompis i går. Fy f**n så bra! Jeg likte hvertfall dette ekstremt godt. Den lengste sangen er på 24 minutter. :p

Jeg laster ned albumet nå, så får jeg hørt skikkelig på det. Klarer bare ikke å vente til 8 juni, når jeg vet jeg kan få tak i albumet i dag. :p

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Figure02: For meg er dette bare en metallica sang som varer i 23 minutter, og det er vel ikke helt det store. Er disse så veldig mye mer teknisk en andre metal band?

tlz: Jeg kan jo se, men begrenset utvalg på limewire ;)

Hvis ikke du har oppdaget det, har du ikke hørt nok på DT, eller på de riktige sangene. Sjekk ut f.eks erotomania. Er også nok av god teknisk bruk av instrumenter på den nye plata.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke er så vant til progmetal så er kanskje ToT platen bedre å begynne med, mer "radiovennlige" låter der.

Last ned låtene: As I am, This Dying Soul og Honor Thy Father.

Radiovennlig? Nå syns jeg du overvurderer radiokanalene i Norge no voldsomt! ;)

Radioen bør vel heller satse i retning av balladene.

- Hollow Years

- Disappear

- Vacant

- Anna Lee

etc...

Problemet med å sette seg inn i DT er at det er så hinsides mye forskjellig. Stilen har utviklet seg fra skive til skive.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...