KimNK Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Fikk litt U2 vibber av den eine låta her. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 I Walk Beside You? :!: Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Nettopp. Edit: Dette er da for faen U2-plagiat! ÆSJ! Endret 28. mai 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 100% sikker på at leaken er skiggelig? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Er nok det. Men så skal det seiast at dette var det desidert svakaste sporet imo. Endret 28. mai 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Ganske bra, faktisk. Ikkje det beste dei har gitt ut, men det hadde eg egentelig ikkje forventa heller. I stil ligger det ein plass mellom 6DOIT og ToT. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Okay, da har jeg lastet ned "A change of Seasons" og kan vel ikke helt se hva dere syntes er så bra med de... Jeg har jo bare lastet ned en sang av de, så grunnlag for å si at de er dårlige er det jo kanskje ikke, men hvor er all den teknikken dere pratet om? Kan nok ikke se helt det store med disse folka... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hvis du ikke er så vant til progmetal så er kanskje ToT platen bedre å begynne med, mer "radiovennlige" låter der. Last ned låtene: As I am, This Dying Soul og Honor Thy Father. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Change of Seasons er ekstremt teknisk. Hvis ikke du klarer å høre det har du ikke så god greie på musikk Ikke vondt ment altså... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Lasta ned den ekte leaken hos en kompis i går. Fy f**n så bra! Jeg likte hvertfall dette ekstremt godt. Den lengste sangen er på 24 minutter. Jeg laster ned albumet nå, så får jeg hørt skikkelig på det. Klarer bare ikke å vente til 8 juni, når jeg vet jeg kan få tak i albumet i dag. Endret 29. mai 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Figure02: For meg er dette bare en metallica sang som varer i 23 minutter, og det er vel ikke helt det store. Er disse så veldig mye mer teknisk en andre metal band? tlz: Jeg kan jo se, men begrenset utvalg på limewire Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Figure02: For meg er dette bare en metallica sang som varer i 23 minutter, og det er vel ikke helt det store. Er disse så veldig mye mer teknisk en andre metal band? tlz: Jeg kan jo se, men begrenset utvalg på limewire Hvis ikke du har oppdaget det, har du ikke hørt nok på DT, eller på de riktige sangene. Sjekk ut f.eks erotomania. Er også nok av god teknisk bruk av instrumenter på den nye plata. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hvis du ikke er så vant til progmetal så er kanskje ToT platen bedre å begynne med, mer "radiovennlige" låter der. Last ned låtene: As I am, This Dying Soul og Honor Thy Father. Radiovennlig? Nå syns jeg du overvurderer radiokanalene i Norge no voldsomt! Radioen bør vel heller satse i retning av balladene. - Hollow Years - Disappear - Vacant - Anna Lee etc... Problemet med å sette seg inn i DT er at det er så hinsides mye forskjellig. Stilen har utviklet seg fra skive til skive. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg kjøpte Octavarium idag, det albumet er veldig bra. Anbefaler å kjøpe dette! Jeg var på platekompaniet idag og plutselig så jeg det og ble kjempe glad. Trodde ikke det kom før imorgen. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Sitter og hører Octavarium for andre gang nå. Ny plate, ny stil, men det er fremdeles DT. Juhu! Gleder meg til konsert! Lenke til kommentar
TMH Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 I de to siste utgivelsene er musikken mye mer metal. Jeg synes det var bedre når de spilte litt "roligere" Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Octavarium er da ikke så fryktelig metal? Scenes from a Memory og ikke minst Awake er da minst like harde..? Lenke til kommentar
TMH Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Tjah. Hadde ventet mindre for å si det sånn. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Vel, jeg må si meg uenig med deg her. Octavarium utforsker langt mer enn rein metal, denne er mye mer variert enn hva Train of Thought var. Tenkt deg til Spektrum, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå