MacManus Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 MacManus: cdon sier 8. juni. Takker, gjett om jeg gleder meg da! Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hmm, den kommer ut 7 Juni, det står hvertfall på siden deres. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hmm, den kommer ut 7 Juni, det står hvertfall på siden deres. I USA, ja. Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Okey Så det kommer i europa 8 Juni? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Okey Så det kommer i europa 8 Juni? Det er det jeg har hørt Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Okey! Gleder meg som et uvær! <3Dream Theater<3 Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Håper Octavarium er mer progressiv enn Train of Thought. Endret 25. mai 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Håper Octavarium er mer progressiv enn Train of Thought. Slenger meg på den ja. Synes Train og Thought var tøff og stillig at de går litt utenom det de pleier, men håper at neste går i mer progressiv retning, for ikke å snakke om mer eksperimentelt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Om ein skal tørre å dømme ut i fra coveret, så ser det ut som om dei har tatt steget et par år tilbake. Coverarten var ikkje akkurat typisk for ei metalskive. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Ah..kunne bare ikke dy meg, hører på den nye cd'n nå. Får veldig godt førsteinntrykk hvertfall. Gled dere folkens. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ah..kunne bare ikke dy meg, hører på den nye cd'n nå. Får veldig godt førsteinntrykk hvertfall. Gled dere folkens. Leaken er ikke DT CD'en. Les litt over her. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Om ein skal tørre å dømme ut i fra coveret, så ser det ut som om dei har tatt steget et par år tilbake. Coverarten var ikkje akkurat typisk for ei metalskive. Nå synes eg ikke ToT var så typisk metal heller da, men coverarten til det nye albumet gir meg veldig prog rock assosiasjoner. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ja, ToT er vel den "hardeste" plata de har kommet med, men coverarten var det ikke noen spesielt "metal" over... Er en ny fan, noen som kan liste opp albuma deres? Har ToT og Metropolis. Gjerne med årstall osv... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Ah..kunne bare ikke dy meg, hører på den nye cd'n nå. Får veldig godt førsteinntrykk hvertfall. Gled dere folkens. Leaken er ikke DT CD'en. Les litt over her. Ojda. Hvis denne er fake, er det jo ekstra bra. LaBrie sitt soloalbum + Octavarium = dobbelt glede. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Er en ny fan, noen som kan liste opp albuma deres?Har ToT og Metropolis. Gjerne med årstall osv... www.dreamtheater.net Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ahh, sitter og hører på Six Degrees of Inner Turbulance nå. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Er en ny fan, noen som kan liste opp albuma deres?Har ToT og Metropolis. Gjerne med årstall osv... www.dreamtheater.net Takk! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hører på Octavarium for første gang her nå. Jeg er helt satt ut, vet ikke hva jeg skal si. Det låter definitivt DT, men likevel er det noe helt nytt. Og ja, dette er the real thing. Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Snakket nettopp med en kompis som har lastet ned en ekte leak. Han sa det var heavyer en ToT, men det var på en måte noe nytt med de. Kort og godt, han var ikke skuffet i det hele og det store Skal ikke laste det ned, skal vente til det kommer Endret 28. mai 2005 av EskildO Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 For de som hverken liker ToT og SDoIT, vil antageligvis ikke Octavarium være av interesse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå