riktig Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Bare lurte, men du sier at de er kjedelig live, har du sett dem live eller? Jeg har ikke peiling på hvordan dem er live bortsett fra dvd'en jeg har.. Så det var bare et spm, å ikke noe annet Ja, jeg har sett dem. Nå mener jeg ikke at det er rett og slett kjedelig, men det blir liksom litt stivt, ikke noe særlig liv på scenen, men unntak av Portnoy som spytter da Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 åh... Så det er derfor folk mener LaBrie er det svakeste leddet i DT. Men, men, jeg synes han er flink fordet. Det at han synger så bra selv med skadde stemmebånd står det respekt av. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 jeg og syns han er flink... best i studio elns da.. derfor han synger litt dårlig ja.. greit å vite musikken er jo konge da.. ingen kan si noe på at de ikke er gode musikere.. ingen har vell det heller... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 åh... Så det er derfor folk mener LaBrie er det svakeste leddet i DT. Men, men, jeg synes han er flink fordet. Det at han synger så bra selv med skadde stemmebånd står det respekt av. Absolutt. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Bare lurte, men du sier at de er kjedelig live, har du sett dem live eller? Jeg har ikke peiling på hvordan dem er live bortsett fra dvd'en jeg har.. Så det var bare et spm, å ikke noe annet Ja, jeg har sett dem. Nå mener jeg ikke at det er rett og slett kjedelig, men det blir liksom litt stivt, ikke noe særlig liv på scenen, men unntak av Portnoy som spytter da det er litt tøft da.. på faq'en på sida hans så står det, why do you spit so much during the show? because my great great grandfather on my mothers side was a liama.. der har du grunnen til det og.. hehe.. syns det er kanskje litt ekkelt da.. så på dvden fra budokan når han satt på den delen av trommesettet til høyre at han spøtta bort på det til venstre delicious Lenke til kommentar
starfish Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Var stor fan av dem før.. men etterhvert begynte jeg å gå så ekstremt lei den gnålete vokalen til LaBrie. Jeg klarer rett og slett ikke å nyte låtene lenger, bortsett fra noen fete instrumentale deler da. Stream Of Consciousness er fremdeles litt kul.. og de har noen kule introer på sangene (Pull Med Under, Metropolis Pt.2). Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Her er en rolig og en "hard" sang jeg for øyeblikket hører mest på: Another day Fra albumet Images And Words | Sangtekst Fakta:Skrevet av John Petrucci da faren hadde kreft. Petrucci var svært lei seg og ville skrive en sang for seg selv og andre med problemer. Budskap: Denne sangen tar opp litt ulike temaer, men apellerer mest til de som generellt er deppa av ulike årsaker. Tar også opp temaet selvmord, hvordan få en person som er i ferd med å "hoppe" til å la være, og se ting på en annen måte, og gi den personen håp. Pull me under Fra albumet Images and words. | Sangtekst Fakta:Inspirert av teaterstykket "Hamlet" av Shakespeare. Hele sangen baserer seg på komplottet og det som skjer i "Hamlet". Legger med et bilde med gutta fra det opprinnelige Majesty: Endret 3. februar 2005 av flodhest Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 lol for et bilde men dream theater var et mye bedre navn da, syns hvertfall jeg! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 De ser ut som et hairmetal band.... Lenke til kommentar
Eivind_bh Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg regner meg selv som en stor fan av Dream Theater! Liker de meste egentlig. When Dream and Day Unite er fett album, dog litt anderledes uten LaBrie, men konge album. Har hørt en del fans som ikke er så begeistret for Awake, men personlig syns jeg dette holder høy standard! Det som for meg gjør Dream Theater til et av verdens mest geniale band er den brilliante musikalske innsikten. Hvordan alt passer sammen, hvor perfekt balansert rollene er (dog JP kan være litt på fronten live iblant ). Har sett Live Scenes from New York, og Live at Budokan dvd'ene igår og idag. STÅPELS! Til de som kategoriserer John Petrucci i samme grupper som Yngwie Malmsteen, og John Satriani; se og hør introen til Through Her Eyes på Live Scenes from New York! JP er tekninsk rask, men samtidig beholder feel og god rytme! MUSIKALSK ORGASME!!! Lenke til kommentar
GTS Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Til de som kategoriserer John Petrucci i samme grupper som Yngwie Malmsteen, og John Satriani; se og hør introen til Through Her Eyes på Live Scenes from New York! JP er tekninsk rask, men samtidig beholder feel og god rytme! WTF betyr det? Endret 4. februar 2005 av GTS Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Eg lurer på om eg hadde vært god i gitar hvis eg hadde hatt et etternavn som slutter på i..... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Eg skal gifte meg med noen i Satriani eller Petrucci familien og ta etternavnet hennes. EDIT: Fixed... eller så har det ingenting å si... Så lenge det er i på slutten av etternavnet! =P Endret 4. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Eg skal gifte meg med noen i Satrucci eller Petrucci familien og ta etternavnet hennes. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Kan si det først som sist: Skaff dere Live At Budokan DVD'en! Fåes på platekompaniet! Gutta i DT er så uhyre dyktige, sjekk ut ampen til petrucci Han har plexiglass på rundt dem, han mener det er fordi portnoy spytter så mye og han vil at de skal være klinisk rene. Rudess har dessuten backup generator til alt utstyret sitt så hvis strømmen skulle gå i konsertlokalet vil han kunne spille videre lenge! De er utstyrsfreaker hele gjengen Sykt bra! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Spiller konge musikk med enormt bra spillig. Liker blandnigen mellom trommer og Gitar enormt godt hvertfall! DT spiller så og si bare enormt bra! Liker Awake veldig godt + falling into infinity Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Falling Into Infinity er forferdelig kjedelig IMO. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 FII er vel det mest "forhatte" albumet deres. Selv syns jeg det er en knallbra skive med bra låter, men det er ikke slik vi kjenner Dream Theater. Den er mer kommersiell og tilgjengelig, samtidig som den inneholder en del sære ting. Den er nok elsk-eller-hat-skiva deres. Solopartiet på Just Let Me Breathe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå