bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Kjøpte akkurat en 120mm Silenx 11db vifte etter mye god omtale her. Men viften har en 'ulyd' eller 'bilyd'... omtrent som en vibrasjon, men den er der når jeg holder vifta i hånda også, så det må komme fra selve vifta. Lyden er vel ikke spesielt høy, men plagsomt nok til at jeg kommer til å gå tilbake til Mist-vifta mi... Er dette normalt, eller skal jeg sende den tilbake? Min mist på 22,5db bråker kanskje mer 'i seg selv', men Silenx har denne høyfrekvente 'bilyden'. Endret 1. februar 2005 av Kalahari Lenke til kommentar
Leben Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har 2 stk av den du har og jeg har ikke noen problemer med noen av de. Kan ikke si at jeg hører stort fra noen av de. Har også 2 80x80 9db. Samme der, hører de knapt. Så hadde jeg vært deg så hadde jeg sendt den tilbake. Leben Lenke til kommentar
crusade Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Kordan høres denne lyden fra litt avstand, er den merkbar fra f.eks. 1m? Uansett så skal du bare sende den i retur for ei ny tilsendt, den høres ikkje heilt bra ut. Ta kontakt på email til oss, så ordner me dette. Endret 3. februar 2005 av crusade Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Aldri hørt noe lyd fra verken 120mm eller 80 viftene. Så det er feil som de andre nevner her ja Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Kontakt er tatt på e-post Har lurt veldig på om dette er innbilning eller ikke.. men med kabinettet lukket og PC-en på plassen sin kan jeg skille SilenX-lyden fra resten av viftene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå