Torjus Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hva ville du valgt og hvorfor? Jeg har bestemt meg for å kjøpe enten RYZ eller SM, men jeg kan ikke bestemme meg for hvilken jeg bør velge... Jeg liker å kjøre fort, og jeg liker å kjøre i skogen, men ikke så veldig mye. Liker også å kjøre og "råne" rundt i byen Hvilken moped synes dere jeg bør kjøpe? (av RYZ og SM) Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 gå for ENDURO! har den selv, og den er helt knall Ser veldig tøft ut med de ordenlige cross dekka som ENDURO leveres med.. Ta en titt på min da vel... (den er litt mer styla etter det bilde blei tatt da ) Lenke til kommentar
TDK Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 gå for ENDURO!har den selv, og den er helt knall Ser veldig tøft ut med de ordenlige cross dekka som ENDURO leveres med.. Ta en titt på min da vel... (den er litt mer styla etter det bilde blei tatt da ) Hvis du skal kjøre i skogen er ikke SM å andbefale... Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Gå for SM... Bedre kjøreegenskaper der du kjører mest(veien) Går finfint å kjøre i skogen, grusveiger også. Det er glatt på gjørme assa, nesten tryna flere gang Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 jeg ville valgt enduro, fordi: 1. ikke så stor forskjell på asfalt vei, men EKSTREM forskjell på grus, gjørme skogsvei osv. kan kjøre om vinteren også uten problem 2. billigere? 3. skal du stikke av fra purken må du kjøre skogsveier Lenke til kommentar
mariusN Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 gå for enduro du ser fetere ut, det er billigere, og du kan dra den opp i skauen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå