h0lg Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Hei. Jeg har et Asus P4C800 Deluxe med intregret lydkort. Jeg har også et Hercules Gamesurround fortissimo III 7.1 lydkort. Er det intregrerte bedre, dårligere eller like bra? Noen som vet? *edit: Det intregrerte er på 6 kanaler! 6.1! Endret 1. februar 2005 av h0lg Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 *edit: Det intregrerte er på 6 kanaler! 6.1! Først: Det integrerte er på 6 kanaler = 5.1 (fem satellitter+sub = 6 høytalere). Når det er sagt, synes det at hercules med 7.1 er bedre enn asus med 5.1, men det er bare dersom du har høytalersystem for 7.1 (med 7 satellitter). Ellers må du kjøre det på 5.1. Det ser også ut til at begge system støtter de fleste standarder, og de fleste er fornøyd med lyden på begge to, selv om ingen har testet disse mot hverandre, så da vil jeg bare si: prøv selv og bruk det beste... Kom gjerne med tilbakemelding Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kan si det sånn..Ett integrert lydkort vil ikke komme i nærheten av lydkvaliteten du har på PCI kortet..Enkelt og greit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå