enema Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) tja, overskriften sier ganske mye...(thx, blacktower) jeg trenger en ny cpu om ca 3 måneder, den skal koste under/eller 3000,- og pcen den skal være i skal være en spillePC. om det er noen med noen som helst info jeg kan/burde ha, vennligst svar jeg skal få meg nytt hovedkort åxå, så vennligst svar på denne først... som vismannen en gang sa: først cpu, så hovedkort, så ram... takk for oppmerksomheten og for at du gadd å gå inn til dette emnet... enema Endret 1. februar 2005 av enema Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Jeg tar det her, så slipper jeg å sende pm: Spør om 3 måneder heller. Skift signaturen din. Endret 1. februar 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hva med en AMD Athlon A64 3500 'winch' socket 939? Bra til spilling! Men jeg vet jo ikke helt hva prisen er om 3 måneder da Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Om 3 måneder kan det ha kommet noe nytt, svindyre ting har blitt billig eller du rett og slett ikke trenger en prosessor mer. Som sagt, vent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå