Panodil Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Har en .wav fil på datamaskinen som jeg gjerne skulle hatt som ringelyd. Noen som vet hvordan jeg fikser det? Brukte et program og lagde dem om til .mmf fil og prøvde å laste den over til telefonen via "My upload shack" på zedge.no men det gikk ikke. Har ikke datakabel eller infrarød port på datamaskinen. Endret 1. februar 2005 av Panodil Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Prøv å send som mms... Skal egentlig gå. Lykke til Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Ok, men hvordan sender jeg mms fra datamaskinen til telefonen da? Har Chess Edit: Hva er maks størrelse på .mmf fila telefonen støtter?? Endret 1. februar 2005 av Panodil Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Du bør opprette en liten hjemmeside hvor du legger du alt sånt. ala home.no. Det gjør jeg, så er det bare å laste ned via wapen simpelt som fy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå