Lizziezia Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i norsk manual til Canon EOS 300D? Har bestilt kameraet fra utlandet og bare lurer på om det er mulig å få tak i manualen på norsk en plass? Kanskje hos Canon Norge? Noen som har en ekstra liggenes? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Finnes ikke. Du kan få den på dansk eller svensk, hvis du må ha et nordisk språk. Din lokale fotoforhandler kan sikkert skaffe papirutgave for et par hundringser, eller du finner pdf på Canons websider.. Lenke til kommentar
GardenOfStone Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i norsk manual til Canon EOS 300D? Har bestilt kameraet fra utlandet og bare lurer på om det er mulig å få tak i manualen på norsk en plass? Kanskje hos Canon Norge? Noen som har en ekstra liggenes? Hva ga du for kameraet? Og hvor handlet du? Er på utkikk etter et selv. Lenke til kommentar
Lizziezia Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Takk for svar. Går sikkert greit med en engelsk manual, men jeg var bare nysgjerrig på å høre om det fantes noen nordiske. Bruker heller engelsk enn svensk og dansk, jeg. Venter på kameraet fra utlandet og gleder meg til å få det i slutten av februar. Får det orginalpakket med norske menyer helt likt det man får her i Norge. I tillegg er det internasjonal garanti på kameraet om det skulle dukke opp problemer. Jeg har kjøpt det via en privatperson som reiser mye i utlandet, og betaler 7500 kr (pakkepris) for selve kameraet + EF-linse + 512 MB CF-kort + ekstra batteri. Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Du finner engelsk pdf her: http://www.starbatteries.com/caeos30direo.html Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Internasjonal garanti ja... men den er kun på ett år. Kjøper du i Norge får du i tillegg fem års reklamasjonsrett fra kjøpstidspunktet. Synes ikke du sparte så mye at det forsvarer det du taper i reklamasjonsrettigheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå