Coq Rouge Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Har et lite problem med siden min. Jeg TROR det er CSS orientert, men er langt ifra sikker på dette. Problemet oppstår kun i Opera, og da i alle versjoner jeg har (7.52, 7.54 og 8Beta [build 7401]). Den oppfører seg også forskjellig fra 7.x til 8. Side: CoqRouge.net Problemet består i feltet til høyre. I 7.x er problemet det at når en drar musen over et av bildene der, trekker hele feltet seg sammen, noe som selvsagt ikke er meningen. Og det hele gjennopprettes når man fører musen over en hvilken som helst annen link på siden. I 8 oppstår kun problemet på spessielt store sider, som f.eks. Movie. Eneste måten jeg har funnet for å gjennopprette alt da er å trykke på en link (hvilken som helst). Det er ikke det at det her er noe stort problem, men det er litt små irriterende. CSS-fila: CSS (Ja, jeg veit at den er rotete, men det er jeg også ;-)) Coq Rouge (som er sikker på at noen nå kommer til å klage på designet på siden selv om det ikke er meningen med denne tråden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå