Janmandelid Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Skal bestille meg ny maskin og da vil jeg ha Asus A8N-SLI Deluxe som hovedkort. Men har hørt det er litt kresent på minnetype så da lurer jeg på om Corsair TWINX1024-3200C2 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched CMX512-3200C2 DIMMs duger bra?? (Hehe, klipp- og limfunksjon er en fin "ting") Setter stor pris på svar her siden jeg skal bestille ganske så snart, og ja, jeg vet Asus har problemer med å levere dette kortet.... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 De brikkene fungerer nok finfint. Men er du ute etter "top notch" minneytelse burde du velge noen brikker med litt lavere tilgangstider (du kommer trolig aldri til å merke forskjellen uansett). Corsair er bra brikker og funkerer 99% med så godt som alle hovedkort. Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Supert! Da sier jeg tusen takk for hjelpen så lenge. Ser nok ut til at det blir et MSI Diamond hovedkort i stedet for forresten! Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) De brikkene fungerer nok finfint.Men er du ute etter "top notch" minneytelse burde du velge noen brikker med litt lavere tilgangstider (du kommer trolig aldri til å merke forskjellen uansett). Corsair er bra brikker og funkerer 99% med så godt som alle hovedkort. Jaja, disse brikkene har 2.3.3.6 timings (Intel), er ikke akkurat dårlig det da? Har selv aggressive timings på andre brikker (2,2,2,5) og merker fint lite Edit:leif Endret 2. februar 2005 av stigen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå