sarthun Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 jeg har formatert pc'en og dermed forsvant driverene til skjermkortet mitt..og nå har jeg bare 16 farger istedenfor 32millioner farger :sad: så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne eller om dere kan fortelle meg hvor jeg kan finne/lete etter driverene.. skjermkortet mitt er: Standard PCI grafikkort (VGA) Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: Den 2002-06-18 13:06, sarthun skrev:jeg har formatert pc'en og dermed forsvant driverene til skjermkortet mitt..og nå har jeg bare 16 farger istedenfor 32millioner farger :sad:så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne eller om dere kan fortelle meg hvor jeg kan finne/lete etter driverene..skjermkortet mitt er: Standard PCI grafikkort (VGA) Fint.. hvis du ikke visste det så er "Standard PCI grafikkort (VGA)" microsoft sin standard driver til skjermkort den ikke finner. Hjemmebygd pc:finn ut åssen skjermkort du har og søk på produsenten sin hjemmeside Ferdigpc: finn produsent og modell nummer på pc'n din og søk på produsentens hjemmeside. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: Den 2002-06-18 13:06, sarthun skrev:jeg har formatert pc'en og dermed forsvant driverene til skjermkortet mitt..og nå har jeg bare 16 farger istedenfor 32millioner farger :sad:så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne eller om dere kan fortelle meg hvor jeg kan finne/lete etter driverene..skjermkortet mitt er: Standard PCI grafikkort (VGA) Åpne maskina di, og let litt rundt på dette skjermkortet etter noe navn, logo, modellnummer og lignende. Deretter er det bare å søke på google.com Lenke til kommentar
nyggen Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Kanskje denne finner det ut, så slipper du å åpne pcen. Info: http://www.windowsreinstall.com/install/ms...s/MSD/INTRO.HTM Download: ftp://ftp.microsoft.com/softlib/mslfiles/ga0363.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå