mats A. Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 God kveld. Jeg skal brenne en film ut på DVD, men jeg sliter litt, jeg har veldig mnage rare filer som ikke går ann og oppne i pinnacle og brenne der. JEg har ulead dvd burning rom eller no.. Håper noen kan hjelpe. Legger ved bilde at de "rare" filene Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Pakk de ut med WinRAR først, så blir det fort bedre (du har jo WinRAR installert ser det ut til). Lenke til kommentar
fei Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 fy fy har du lastet ned piratkopierte filmer?.. :-) Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 For rare filer av diverse typer er TugZIP et utmerket program. Det er helt gratis og kan hentes her: http://www.tugzip.com/ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Stenges, advarsler deles ut til alle mann (ikke fei). Det er ikke tillatt å spørre etter hjelp med piratkopiert materiale her, og det er heller ikke lov å hjelpe folk som spør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg