Stian_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) link: http://stian.bang.dot.no/ funker ikke linken? i så fall: http://she.bang.dot.no/stian/ bare å pese på, vil bli fornøyd med den for en gangs skyld. har ikke helt fått til bunnen av siden enda synes også at det kanskje burde ha vært litt mer rødt på siden, er du enig - hvor? ---------------------- og hvordan fjerner jeg den hvite streken helt nederst på siden? under den siste diven i firefox? bruker php. og height: 100% funker ikke. ---------------------- også enda en ting: i IE - så viser den ikke / i noen av scriptet dvs. alle som har :" />" altså, fekst img og link tagger. dette kan være fordi jeg inkluderer php-side til en annen php side hvordan fikser jeg dette? funker fint hvis jeg går inn på enkelt siden funker fint i firefox Endret 1. februar 2005 av Thurloc Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 html, body { background: #2A2E4B; } Det skal iallfall fikse det hvite området på bunnen. body er ikke et spesielt element i XML-parseren, og har derfor ikke høyde på 100% som standard. Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Siden var ganske fin den, helt grei Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) skal man ha <?xml version="1.0"?> uansett om man bruker kun xhtml, siden vises som application/xhtml+xml takker for kritikk, lover bra dette. og takker til SirIce som løste et av mine problemer. Endret 2. februar 2005 av Thurloc Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Den var kanskje litt kjedelig, da tenker jeg på fargene.. Men ellers en fin side Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 skal man ha<?xml version="1.0"?> uansett om man bruker kun xhtml, siden vises som application/xhtml+xml An XML declaration is not required in all XML documents; however XHTML document authors are strongly encouraged to use XML declarations in all their documents. Such a declaration is required when the character encoding of the document is other than the default UTF-8 or UTF-16 and no encoding was determined by a higher-level protocol. Here is an example of an XHTML document. In this example, the XML declaration is included. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Rekker ikke å komme med en grundig kritik, men jeg syns det var vanskelig å lese på siden. Kanskje forsøke en annen font, med en annen farge, og kanskje øke line-height? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå