Steelz Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Er det noen plasser du liker å bluejacke? Med masse folk/ andre bluetoot-ting? fortel det her og gi oss tips Mine er(hittil): sted: Trondheim IKEA- De har bluetoot-printere der man tegner kjøkken... GRÅKALLBANEN- Når du sitter på trikken i st. Olavs GT. sett deg nermest sykepleieartikler elns. Det er en butikk. Der er det også en skriver. Friminuttet på skolen... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Sted: Oslo S. Alltid mange folk der, spesielt de med dress, stresskoffert og P900 med bluetooth som alltid er skrudd på. Kjøpesentre fungerer jo også alltid. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har vært flere tråder om dette. Liten vits å starte nye hele tiden. Ta et søk sier jeg. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Fotballstadioner, sånn for eksempel Valhall sportsarena her i Oslo... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Alle steder med mye folk. Personlig liker jeg Oslo S, siden det alltid er mye folk. T-banen er også kult, ettersom det ikke er strort areale, så folk ser febrilsk rundt seg og leter. Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Er det noen plasser du liker å bluejacke? Med masse folk/ andre bluetoot-ting? fortel det her og gi oss tips Mine er(hittil): sted: Trondheim IKEA- De har bluetoot-printere der man tegner kjøkken... GRÅKALLBANEN- Når du sitter på trikken i st. Olavs GT. sett deg nermest sykepleieartikler elns. Det er en butikk. Der er det også en skriver. Friminuttet på skolen... Hvilken Ikea? edit: så nå at det var trondheim Endret 6. februar 2005 av espeneppi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå