Tracker Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Tror "sleppet" av Matrox Parhelia var i midten av juli :???: Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Håper det blir en MATROX vs. GeForce duel..... Blir det konkuranse vil prisene sansynligvis synke... :smile: (synker prisene... kanskje jeg kan kjøpe meg et bedre grafikkort igjen) Mitt Grafikkort er nå >: Matrox Milenium G400 DualHead 32mb... :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Litt kjapt om pris... Hvis du forhåndsbestiller Parhelia på shopmatrox.com koster det 299$ USD ink. S&H, men du må beregne 23% moms (med mindre tollvesenet/posten glemmer det)... Så for oss her i norge koster kortet 367,7$ USD... :smile: Første review av kortet var oppe en liten stund her: http://www.tomshardware.de/graphic/02q2/02...0625/index.html men er nå trukket... Tallene var ikke så gode for Parhelia, men heller ikke så ille med tanke på at dette er helt nye drivere... Kortet ble heller ikke testet med all IQ på :-/ Testen ble utført av Lars fra RivaStation.de BTW Noen av grafene: Evt. last ned grafene her (usikker på om alle grafene er med eller ikke...) Tja, det er det jeg har av info foreløpig... Enjoy :smile: Lenke til kommentar
lindset Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 greia med høyere enn 32 bit farge er at den interne presisjonen blir bedre.. d.v.s. at såkalt banding blir borte.. bare så det er sagt.. :smile: Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: LOZER skrev (2002-06-20 10:42):Mitt Grafikkort er nå: Matrox Milenium G400 DualHead 32mb... Samme her! For hva det er verdt, finnes det jo fremdeles noen som vet at en PC tross alt kan brukes til mye annet enn bare Doom og/eller Quake... :smile: Gleder meg jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå