Gå til innhold

SW Republic Commando demo er ute!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen ta deg, 2mass! Jeg holdt på å spy på skjermen av glede da jeg så tråden! Ikke kom med slike brutale sjokk-tråder noe mer! :cry:

Men takk for at du sa det! Republic Commando er et av de spillene jeg har sett mest fram til av "coming-soon"-spillene! :)

EDIT: Denne tråden skal jo til STAR WARS-kategorien! ;)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Wow! Ble nettopp ferdig med å spille demoen! Den var skikkelig tøff!

Demoen var ikke så sykt lang, men det var mer enn nok til å bevise at dette kommer til å bli en real pluss-memo i Star Wars' store spill-bok! :)

Noen +:

-Meget fin grafikk

-God AI

-Kule fiender

-Godt detaljerte brett

-Barske lag-kamerater

-Gode, morsomme, og stemningsfulle repllikker.

-Fet lyd og FET musikk!

-Lave krav, og INGEN hakking! (spilte på 1024x800 med alle detaljer høyest mulig)

-Hud-systemet er GENIALT! Endelig slipper vi at det er en boks nederst til venstre som viser health! (HUD-en er innebygd i hjelmene)

-Bra kontroll-system, likt det man bruker i BiA (bruker F1-F4 for å gi div. komandoer)

Og noen -:

-En liten bug, som gjorde til at jeg måtte loade bitte-litt lenger bak (en kamerat som hang seg opp i noe).

-Våpnene skulle hatt litt mer trøkk. (Nå er jo ikke det et minus egentlig, da riflene i Star Wars ER rekyl-frie, og lager lite støy).

Prøv denne demoen om du er Star Wars-, men fortsatt Squad-FPS fan! Du vil desidert like denne! :thumbup:

EDIT: Glemte å nevne Iron Sight! :w00t:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=01/02/2005 : 23:09] Faen ta deg, 2mass! Jeg holdt på å spy på skjermen av glede da jeg så tråden! Ikke kom med slike brutale sjokk-tråder noe mer! :cry:

Men takk for at du sa det! Republic Commando er et av de spillene jeg har sett mest fram til av "coming-soon"-spillene! :)

EDIT: Denne tråden skal jo til STAR WARS-kategorien! ;)

hehe skjønner det.. ca sånn som når jeg hadde på alarm den 16.11 og satt og venta på at HL2 skulle unlockes... aldri gleda meg så mye i mitt liv omtrent.. heh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...