thomassit0 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 http://www.3dgamers.com/news/more/1096480842/ check it out' Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Cool... Synd jeg ikke har ADSL nå Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hmm. Dette spillet må jeg laste ned når jeg drar på skola i morra for å drive med nasjonale prøver : ( Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) http://ftp.sunet.se/pub/games/PC/gamershel...ommandoDemo.zip den der er nok rask. http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/sw_re...ommandoDemo.exe den er nok og rask.. Endret 1. februar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Blir den raskere på ISDN mener du Hehe... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 ja med ISDN så får du minimum 2000k på den siste linken det er en spesiell anti ISDN link. Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) da var den nede, skal testes nå Endret 1. februar 2005 av krist2 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 post hva du synes om den her da når du har testa den Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Faen ta deg, 2mass! Jeg holdt på å spy på skjermen av glede da jeg så tråden! Ikke kom med slike brutale sjokk-tråder noe mer! Men takk for at du sa det! Republic Commando er et av de spillene jeg har sett mest fram til av "coming-soon"-spillene! EDIT: Denne tråden skal jo til STAR WARS-kategorien! Endret 1. februar 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
jokki Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det finnes en egen kategori for Star Wars. Tråden flyttes dit. Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) sitter å laster det ned nå Gleder meg! Endret 2. februar 2005 av _Issue_ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Akkurat nå sitter jeg på skola, men hjemme står PC'n min på, og har allerede lastet ned demoen... Er det noen som har prøvd demoen enda? Tenkte bare at vi kunne få en liten "anmeldelse"! Gleder meg så sykt til dette spillet! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Denne demoen har jeg gledet meg sykt til! Gleder meg til fulversjonen av spillet kommer. Så er det Star Wars Episode III premiere i mai! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Wow! Ble nettopp ferdig med å spille demoen! Den var skikkelig tøff! Demoen var ikke så sykt lang, men det var mer enn nok til å bevise at dette kommer til å bli en real pluss-memo i Star Wars' store spill-bok! Noen +: -Meget fin grafikk -God AI -Kule fiender -Godt detaljerte brett -Barske lag-kamerater -Gode, morsomme, og stemningsfulle repllikker. -Fet lyd og FET musikk! -Lave krav, og INGEN hakking! (spilte på 1024x800 med alle detaljer høyest mulig) -Hud-systemet er GENIALT! Endelig slipper vi at det er en boks nederst til venstre som viser health! (HUD-en er innebygd i hjelmene) -Bra kontroll-system, likt det man bruker i BiA (bruker F1-F4 for å gi div. komandoer) Og noen -: -En liten bug, som gjorde til at jeg måtte loade bitte-litt lenger bak (en kamerat som hang seg opp i noe). -Våpnene skulle hatt litt mer trøkk. (Nå er jo ikke det et minus egentlig, da riflene i Star Wars ER rekyl-frie, og lager lite støy). Prøv denne demoen om du er Star Wars-, men fortsatt Squad-FPS fan! Du vil desidert like denne! EDIT: Glemte å nevne Iron Sight! Endret 2. februar 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 [iC' date=01/02/2005 : 23:09] Faen ta deg, 2mass! Jeg holdt på å spy på skjermen av glede da jeg så tråden! Ikke kom med slike brutale sjokk-tråder noe mer! Men takk for at du sa det! Republic Commando er et av de spillene jeg har sett mest fram til av "coming-soon"-spillene! EDIT: Denne tråden skal jo til STAR WARS-kategorien! hehe skjønner det.. ca sånn som når jeg hadde på alarm den 16.11 og satt og venta på at HL2 skulle unlockes... aldri gleda meg så mye i mitt liv omtrent.. heh. Lenke til kommentar
Azure Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 wohoo! dette må testes.. gleder meg til det kommer ut! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Takk 2mass! Dette ser jo helt rått ut! når får vi se det i butikkene her i norge? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 når får vi se det i butikkene her i norge? Her i Norge? Hmm... Det kommer ikke hit. Det kommer 4. Mars i år. I allefall det Gamer sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå