litland Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hallo Jeg ska lage en nettside. Er php veeedi vanskelilg. Da tenker jeg på forum å slikt. Er det mulig å lage login, så folk kan legge inn noe på forsiden med bilde å sånt? På mange sider skifter linken farge når du tar musepekeren på den. Hvordan gjør jeg dette? Takker for alle svar Andreas Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Vil anbefale deg å lese litt om HTML og CSS før du starter med PHP. Les litt på denne tråden http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=176376 der www.htmldog.com blandt annet er nevnt. Der kan du lære deg å skrive HTML og CSS. Når en link skifter farge er det pga. css. CSS er det som bestemmer hvordan HTML skal se ut. Ellers kan jeg nevne at forumet er veldig nyttig hvis du står fast, men husk alltid å søke etter det du lurer på før du lager en ny tråd. Lenke til kommentar
litland Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Kan html, har nettopp lasta ned noen dokumenter om css, så det skal jeg lær så fort som mulig :!: Altså, jeg vet sånn noelunde hvordan css funken, men jeg kan ikke kodingen å sånnt Endret 1. februar 2005 av hanlave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå