shakk Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 har hørt rykter om burnout4 på xbox.Stemmer dette? og om,når? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ja til høsten påstår EA Games... og ikke bare til x-box. Lenke til kommentar
shakk Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 ja da er det bare å vente. Er blitt litt hekta og fasinert av 3ern Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Burnout 4 kommer vel ikke til Xbox, men Xbox 2 så vidt jeg har fått med meg! Pung ut for en ny konsoll! Tatt fra xbox.ign.com January 21, 2005 - Netherlands-based fan site Xboxworld reports on an Electronic Arts press event held in Zoetermeer, the Netherlands recently, in which the publishing giant revealed tantalizing next-generation console plans. While EA confirmed Batman Begins and Medal of Honor: Dogs of War for fiscal 2005, the bigger news is a line-up of titles reportedly scheduled for Xbox and Xbox Next: * Battlefield: Modern Combat * The Godfather * "Secret Marvel Project" * Black * FIFA Soccer 2006 * Tiger Woods PGA TOUR 2006 * Need for Speed: Most Wanted * SSX 4 * Urbz 2 * Harry Potter and the Goblet of Fire * Burnout 4 * James Bond: From Russia with Love * FIFA Street 2 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Burnout 4 kommer vel ikke til Xbox, men Xbox 2 så vidt jeg har fått med meg!Pung ut for en ny konsoll! Tatt fra xbox.ign.com January 21, 2005 - Netherlands-based fan site Xboxworld reports on an Electronic Arts press event held in Zoetermeer, the Netherlands recently, in which the publishing giant revealed tantalizing next-generation console plans. While EA confirmed Batman Begins and Medal of Honor: Dogs of War for fiscal 2005, the bigger news is a line-up of titles reportedly scheduled for Xbox and Xbox Next: * Battlefield: Modern Combat * The Godfather * "Secret Marvel Project" * Black * FIFA Soccer 2006 * Tiger Woods PGA TOUR 2006 * Need for Speed: Most Wanted * SSX 4 * Urbz 2 * Harry Potter and the Goblet of Fire * Burnout 4 * James Bond: From Russia with Love * FIFA Street 2 Merk deg setningen jeg merket... EDIT: Mulig jeg missforstod.. ikke sikkert den kommer på resten av konsollene nei.. vi får se. Er veldig irritert på at Burnout 3 ikke kom på GC... Endret 1. februar 2005 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå