ClawHammer Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Satt å driftet for å slå min gamle rec på 1,6million. Å tror du ikke jeg klarte det 1727289drifte poeng fikk jeg i en drift sjekk hjemme siden min for å se bilder Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Kan man ikke i teorien få så mye man vil da. Bare kjøre rundt og rundt og rundt. Lage donuts Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Kan man ikke i teorien få så mye man vil da. Bare kjøre rundt og rundt og rundt. Lage donuts nope, da får man ikke poeng. Skjønner jo at du aldri har spilt spillet for da viste du at det ikke gikk å at man bare hadde 10 runder på seg. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Har spilt det litt i det siste, men bare på LAN... Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Grattis! Sida bug'er i Opera Får ikke sett noen bilder.. EDIT: Glem det! De kom etterhvert Endret 2. februar 2005 av wunderbaum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå