all right Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg lurer litt på hvor jeg kan få lastet ned Linux Fedora Core3? Jeg vet om www.linuxiso.org, men der får jeg ikke lastet ned Fedora Core3 CD4. Har prøvd i mange dager nå, men det går ikke. Noen som vet om noen andre plasser jeg kan laste det ned fra? Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 http://fedora.redhat.com/download/ Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 FTP: ftp.uninett.no BitTorrent: http://torrent.linux.duke.edu/ Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) CD4 er visst rescue CD, kanskje like greit å ha. Men det haster vel ikke med den før Fedora er installert. Endret 1. februar 2005 av AFireInside Lenke til kommentar
all right Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Ok da "gidder" jeg ikke å laste ned og brenne ud CD 4 da! Takk for hjelpen, dette gikk raskt! Lenke til kommentar
Dirhael Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg laster ned fra: http://www.tlm-project.org/torrents/ Funker bra som bare det (er nybegynner i Linux, så jeg har testa litt forskjellig derfra i det siste ) Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg vet dette er veldig offtopic, men dog relevant: Nøkkelen til sukses ser google. Hadde du søkt, hadde du garantert funnet fedoras download-sider. Søking er alfa og omega for å komme noe sted med Linux. Lenke til kommentar
Dizk Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 lastet ned dvd'en fra ftp.uninett.no med en fart på 2000 KB/s.. grei fart det Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 lastet ned dvd'en fra ftp.uninett.no med en fart på 2000 KB/s.. grei fart det Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 CD4 er ikke rescue cd - det er install cd. Men den blir *skjelden* brukt... rescue cd er en egen cd Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ja, CD4 er ikke rescue CD. Hvor mage av CD'ene du trenger avhengier av hvilke programer du installerer når du installerer hele Fedora. Last ned alle 4 for sikkerhet skyld Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ja, CD4 er ikke rescue CD. Hvor mage av CD'ene du trenger avhengier av hvilke programer du installerer når du installerer hele Fedora. Last ned alle 4 for sikkerhet skyld CD4 brukes vel bare til server? Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hmm, jeg veit ikke helt hva som er på CD4. Men han sa ikke noe om at han ikke skulle bruke den som server... Så det er jo best å være på den sikkere siden, eller hva? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hvis du har en annen pc i huset (helst med linux ol. - da kan den dele ut på NFS. FTP og HTTP er også mulig), kan du laste ned alle cd'ne - inklusiv rescue-cd. Så legger du disse i en katalog, brenner ut rescue CD på cd-rw, og booter. Ber den om å installere over nettverket. 0 cd'r brukt, masse tid spart. Leeenge siden jeg faktisk har brukt noen cd'r på distroer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå