stian123 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Heisann Jeg lager hjemmesidedesign nå, men har et lite problem. Jeg lager celler med forskjellige farger, og legger bilder jeg har laget i bilderedigeringsprog. på utsiden for at siden ikke skal blir så kantete... Men når jeg skal legge inn bildene, legger de seg ikke helt i toppen/kanten sånn at det blir en liten glipe... For å få dette til å fungere nå, må jeg bruke FrontPage og Plassere Nøyaktig-funksjonen. Dette funker greit i IE, men i andre browsere blir det krasj. Så hvordan ordner jeg dette? Håper dere skjønte hva jeg mente... Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 hvis du vil ha tables med bakgrunnsbilder til å ligge helt inntil hverandre kan du bruke cellspacing="0" hvis det var det du mente da... Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Begynn med CSS.. mye bedre! Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 det sier alle, men det tar tid å lære seg CSS og siden hans kan da ikke så jævlig ut i mange uker, til han kan CSS skikkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå