Aaaabbbbbbbbbdddds Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Plutselig får jeg den berømte "blåskjermen" med melding om "BUGCODE_USB_DRIVER". Noen som vet hva dette forårsaker og løsning på hvordan jeg kan gjøre noe med det? Har sett i andre fora at jeg må oppdatere "motherboardet", og hvordan får jeg se hvilken type jeg har? Vet jeg har Intel et eller annet... Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Åpne kabinettet og gjør rent... da slår du kanskje flere fluer i ett smekk : 1. kjøligere pc forhindrer total kræsj - meldingen kan være tegn på et chip med for høy varme pga. dårlig vedlikehold (trolig ikke, men i meldingen ligger også en 4-delt adresse som peker eksakt på feilen: <.,.,.,.,> ) 2. lese mellom agp/pci-slot hvilket kort du har, finne produsentens hjemmeside med riktig Bios og drivere, eller laste ned Everest 3. lære litt mer om generelt vedlikehold og oppdateringer. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kanskje du finner noe her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå