MyBigMouth Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Etter "nazifatterns" stil skal nå alle pcer i huset kjøres på trådløst... Jaja greit nok... Men fy f*** mitt kort kobler seg ut i ett sett, dette er av typen d-link DWL-g520+... Routeren er 2 etasjer under meg som kanskje er litt mye men da ville d jo endt i at jeg ikke hadde nett i d hele tatt. skal det være sånn? Lenke til kommentar
pine Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hvordan er signal kvaliteten og styrken når den er tilkoblet ? Bare ditt kort som kobler seg ut ? Bytt om kort mellom maskinene dine, hvis problemet følger kortet, så reklamer. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Så lenge du har D-link overrasker ikke dette i det hele tatt. Har hatt akkurat samme problemet med samme kort tidligere. Gadd aldri å reklamere på det kortet. Sitter i en pc som skjelden er på nett. Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Bruker du medfølgende programvare eller Win til å styre tilkoblingen?? Har hatt noe av det samme problemet før, det ordnet seg når jeg la inn driverene til kortet og bruker Win til å koble til med. Jeg blir også koblet ut av og til, selv om signalet er "Utmerket" iflg Win. (Har 3com USB adapter) Lenke til kommentar
Fjellape Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Etter "nazifatterns" stil skal nå alle pcer i huset kjøres på trådløst...Jaja greit nok... Men fy f*** mitt kort kobler seg ut i ett sett, dette er av typen d-link DWL-g520+... Routeren er 2 etasjer under meg som kanskje er litt mye men da ville d jo endt i at jeg ikke hadde nett i d hele tatt. skal det være sånn? 3608990[/snapback] Har akkurat samme problem. Har en D-link 900AP+. Når jeg åpner opp bittorent programmet mitt så går det 3-4 minutter så er jeg kobla ut selv om det står at signalen er helt fin. Jævla dritt spør du meg :@ Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Bittorrent kan få det meste til å knele. Begrens max upload til 70%, antall connections til 60 og prøv å disable windows zero config. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå