dachef Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) jeg vurderer å kjøpe aple men jeg vet ikkje om jeg fortsatt kan bruke microsoft xp på den type maskiner. eller om jeg må gå over til en annen type operativsystem. P.S. jeg vet relativt lite om data. så ver så snill å hjelp en stakkar som har forvillet seg inn i data jungelen Endret 1. februar 2005 av dachef Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) til APPLE kan du ikke bruke windows XP, men linux red hat o.l eller OS X edit: aPPle ja..... Endret 1. februar 2005 av Hetland Lenke til kommentar
Azton Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 til APLE *HOST* Apple *HARK* Lenke til kommentar
dachef Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 takker for hjelpen.. jeg skal forandre til APlE. det der vare berre enda et tegn på hvor lite jeg vet om data tingen Lenke til kommentar
Azton Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Nei nei nei, APPLE, med to P'er For å svare på spm, så er det vel OS X som er mest utbredt? Lenke til kommentar
gnus Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Apple leverer sine maskiner med mac os x. Har selv en powerbook 12" og er veldig fornøyd med både maksinen og oset. PS: det kom nye powerbooks i dag.. er det en slik du tenker på å kjøpe? -kjetil Lenke til kommentar
hamlet Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 jeg vurderer å kjøpe aple men jeg vet ikkje om jeg fortsatt kan bruke microsoft xp på den type maskiner. eller om jeg må gå over til en annen type operativsystem. P.S. jeg vet relativt lite om data. så ver så snill å hjelp en stakkar som har forvillet seg inn i data jungelen Firmaet heter Apple. Maskinene heter Mac. Modellene heter iMac, eMac, PowerMac, Mac mini, PowerBook og iBook. De som slutter på Book er bærbare maskiner. Operativsystemet heter Mac OS X. Du vil ikke kjøre Windows XP på en Mac. Ikke tenk tanken en gang. Få den ut av hodet ditt. De kjører et operativsystem -- Mac OS X -- som gjør det fullstendit irrasjonelt å vurdere å kjøre XP. Dessuten er det ganske mange tekniske hindre i veien for dét. Du kan *ikke* bare sette en Windows install-CD i en Mac og installere det. Det du gjør: Gå til Apple og klikk på "Store" og velg deg ut en fin maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå