MyBigMouth Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Finnes det program til å styre vifter mens du sitter i f.eks windows? Program med oversikt over temp., styring og div andre? Sitter på programmet ASUS Probe men der har jeg ikke muligheten for å styre viftene. "Sitter på programmet ASUS Probe" blir litt feil i forhold til at probe er noe du putter i rompa.... Endret 1. februar 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
iacob Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Speedfan gjør det du vil. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 HEI! Jeg har speefan installert, men det skjer egentlig ikke noe spesiellt. Jeg gjør det rett (det som står i hjelpfila i programmet), men likevel får jeg det ikke til. Har fått meg ny strømforsyningsvifte, og den bråker mer enn den jeg hadde før.. . Er det mulig at psuviften overdøver cpuviften, slik at jeg ikke hører noen forskjell? Forandrer speedfan hastigheten til strømforsyningsviften (psu)? Finnes det alternativer til speedfan? PS: Har en Fujitsu Siemens data. Takk! Hilsen Daniel aka. _Adler_ Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 HEI!Jeg har speefan installert, men det skjer egentlig ikke noe spesiellt. Jeg gjør det rett (det som står i hjelpfila i programmet), men likevel får jeg det ikke til. Har fått meg ny strømforsyningsvifte, og den bråker mer enn den jeg hadde før.. . Er det mulig at psuviften overdøver cpuviften, slik at jeg ikke hører noen forskjell? Forandrer speedfan hastigheten til strømforsyningsviften (psu)? Finnes det alternativer til speedfan? PS: Har en Fujitsu Siemens data. Takk! Hilsen Daniel aka. _Adler_ problemet kan jo ligge i det at viftene dine ikke har den ledningen som gjør det mulig og styre viftene Lenke til kommentar
Mistar Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Du kan gjøre dette manuelt ved å koble en regulator på viften. Koble denne på en av ledningene fra viften. Husker ikke helt navnet på den. Er den sånn skru-sak som man regulerer strømmen på vifta. Lenge siden jeg benyttet det Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Zalman Fanmate, kjøper dei på Microplex Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 sånn da var det installert...men den eneste vifte jeg kan styre er cpu vifta? problemløsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå