uranus Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Heisann alle forumbrukere! Hvis du er imot nasjonaleprøver, meld deg på denne listen! Fjern nasjonaleprøver! Så kan vi se hvor mange som egentlig er imot tilslutt! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 http://www.opprop.no/opprop.php?id=boikott Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Beklager visste ikek om den, men den jeg postet så kan folk poste kommentar ihvertfall.. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Elev.no ? Er jo også et alternativ, siden de faktisk blir hørt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg ser seriøst ikke problemet. Det er jo for å kartlegge hva elevene kan og hva man kan forbedre i framtiden. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Vær imot Clemet da er du kjempe kul!!1111 1oneoeen!! ! 1 11 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Problemet er ikke prøvene, men at etter at vi har gjort ferdig halvparten av prøvene har det nå begynnt å bli snakk om at det ikke blir tentamen/heldagsprøver og at nasjonalprøven skal telle istedet. Rektoren og lærerne på vår skole sier det siden hver prøve tar rundt en halvtime å rette, altså omtrent det samme som en tentamen og lærerne får ikke betalt for de timene ekstra. Selve prøvene er ikke noe problem, men det er en del småsyke spørsmål der. Det er heller ikke noen "fasitsvar" på mangen av oppgavene, men mer sånn: har eleven reflektert over det, tenkt over det osv. og det er vanskeligere å gjøre det bra der en på èn tentamen der du skriver en stil. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Er egentlig ikke imot nasjonale prøver.. Hos meg kan de ikke trekke deg ned på karakteren, og du trenger ikke å gjøre noen ting.. Blir nesten fritimer! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 En ting eg mener om selve prøvene er at de ikke er så gode.... men å boikotte prøvene vil ikke hjelpe på det.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg har egentlig ikke noe i mot prøvene, men opplegget er så rart, når man har muligheten til å få seg noen fritimer sier ikke jeg nei takk. *vente på kjeft* Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Blir litt herlig med 7 timer fri imorgen, høre på ipoden, trykke litt på pc'n, ta seg litt cola osv. Men hvorfor i [sett inn passende banneord] skal vi skrive om mars? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Dette kan dere ta her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg