.com Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 jeg har kjøpt nytt lydkort og installert det. jeg har også koblet det til cd/dvd spilleren. problemet er at når jeg skal se en dvd film eller høre på en cd, skrur pcen seg av, spille dataspill går derimot helt bra, noen som hvet hva som er galt? Lenke til kommentar
larsli Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kan virke som det er noe krøll med det nye lydkortet ditt. At PC'en din skrur seg av betyr at Windows kræsjer (bluescreen of death). Du kan i kontrollpanel->system (husker ikke akkurat hvor det er nå, har ikke windows her) skru av at den skal automatisk restarte ved kræsj og heller vise deg feilmeldinga. Den kan gi deg en liten pekepinn på hva som er galt. Du kan jo prøve å oppdatere drivere og flytte kortet til en annen PCI port. Lenke til kommentar
.com Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 finnes det andre forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
.com Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 feilmeldingen som kommer opp er DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå