Skrollan Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Vet ikke om denne er feilposta men.... hva mer trenger jeg til denne pakken??? takker for alle svar Edit: annent enn det som er der fra før, av kabler og sånt mente jeg... Endret 1. februar 2005 av Skrollan Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Kitet leveres komplett og ferdig montert klart til bruk. man kan jo regne med at siden dette står på siden så er det vel sant? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 jaja... men trenger jeg noen ledninger eller noe sånt??? ekstra??? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (jeg har ikke anelse EGENTLIG), men jeg ville satset på at det er et KOMPLETT sett som er "klart til bruk", altså at du ikke trenger noe mer for at det skal virke.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Abselutt alt følger med. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg ville nok tolket det som om alt var med ja.. Komplett LCD Display Kit.Her trenger du ikke noe loddeutstyr eller annet verktøy. Kitet leveres komplett og ferdig montert klart til bruk. Perfekt for de som ikke har loddekunnskaper! Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 ok takk.... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 hadde du trengt ledninger, så hadde du trengt loddeutstyr.. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 hehe... burde vell skjønt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå