toss Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 jeg klarer ikke helt å vise ett bestemt bilde på nettsiden min. det er ikke problem med å vise noen andre bilder, men når jeg prøver å vise det, kommer det bare et stort tomrom på siden. det er ikke noe problem å vise det når det ligger på min egen pc, men straks det er på serveren for hjemmesiden vil det ikke funke.. noen som vet hva som kan være gale? takker for alle svar.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Link hadde vært fint. Lenke til kommentar
toss Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) her er link.. fjernet.. vet de atributtene sikkert er utdatert, men jeg skal fikse på det sendere.. bilde ville ikke vise uten de heller.. Endret 1. februar 2005 av toss Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Og bildet som ikke funker..? Er greit med litt opplysninger før vi leter etter problemet, skjønner du. Lenke til kommentar
toss Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) link: fjernet.. Endret 1. februar 2005 av toss Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Trodde det var det ja.. Prøvd å laste opp på nytt? Ser ut som det er halvveis lastet opp. Er bildet på PC'en din på 24 kB? Lenke til kommentar
toss Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) det er 24kB på pc'en og.. ble ikke bedre av å laste det opp på nytt.. EDIT: funka nå.. jeg startet ftp-klenten på nytt, og så lastet jeg det opp igjen.. Endret 1. februar 2005 av toss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå