Gå til innhold

ville det vært ulovlig med fiskebot?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en fiskebot før. Folk som brukte den blei banna. Folk blei fortalt at loopende macroer/botter ol. som gjør at karen din skiller seg opp eller får items uten at du spiller er juks. Fisking fikk oddsen for å finne items sterkt nedsatt. Alle levde lykkelig i alle sine dager.

Så. Ja, det er ulovlig. Er ikke noe å diskutere :) Sånn er det bare, beklager.

Lenke til kommentar

Har ønsket meg en slik selv, men så tenker jeg etter. Hva i all verden er det som er så morsomt med å ha høy skill på fisking når man ikke har gjort det selv?

Har en lvl18 paladin som har 135 i skill på fishing atm. Synes det er morsomt å fiske litt og litt jeg, men nå går jeg for mining ved siden av. Tjener greit med penger på det :)

Lenke til kommentar

Når man fisker, KAN man finne fete items, gjerne i låste bokser. Derfor vil en fiskebot være ulovlig. All form for autoplay er ulovlig. De kjører en streng policy på dette, bra IMO

Fisking tar tid, og er ikke like viktig som 1st aid. Cooking er IMO waste of time, men siden jeg skal være rogue i retail, er jeg avhengig av å ha cookingskill på 60. Må lage Thistle Tea.

1st aid er et must. Kan ikke påpeke det nok.

Lenke til kommentar
Synes det er så kjedelig å fiske, og bommer 4/5 ganger. Derfor lurer jeg på om det er ulovlig å bruke en fiskebot om det finnes. Liker ikke å se at fisking er så langt nede. ;)

Når du 'bommer' så ofte er det godt mulig du står å fisker et sted du ikke burde. Les om fisking på sidene til wow, jeg tror du kan lære noe.

Lenke til kommentar

Fisking var kos det, når jeg fatta hva jeg skulle gjøre( hev bare snøret uti uten å høyreklikke på duppen... d'oh!)

Sliter du med fisking, kjøp en slik kule-sak. Koster en 90 bronse, men upper skillen din 25% i 10min.

Litt OT, men la gå:

First aid: Hvordan bruker jeg denne. Er det bare en drop på humanoid mobs jeg kan lage bandsjer av?

Cooking: Hvordan øker jeg denne skillen, slik at jeg kan bruke oppskrifter. Fikk en oppskrift på en quest i begynneslen (Kebob eller noe), men solkgte denne. Er det bare å kjøpe seg et bål og ....?

Lenke til kommentar

Ja, det gjorde jeg... starta med 1 i fishing, kjøpte shiny bauble, fikk effektivt 25 elns, og så fiska jeg ræva av meg slik at jeg fikk opp skillen ganske godt på den tida den varte, slik at jeg ungikk å miste 3/4 av fisken mens skillen min var så lav...

First Aid: Du lager først bandasjer av linnen cloth, som droppes av humanoids ja.. så går det viderer til wool og silk..og variasjoner derav..

Du trenger ikke bål... jeg gidder aldri bruke invent. plass på flint & tinder og ved. da samler jeg heller litt fisk/kjøtt og stikker til en by/camp med peis/bål og lager der...

Cooking er forøvrig gull værd for en Hunter... First aid til bandasjer til deg selv, så cooker du all maten til Pet'en, ettersom det virker som den er happy lengre hvis du gir den mer "effektiv" mat :)... Da blir plutselig også fishing utrolig viktig :)

Lenke til kommentar

Fishing er jo kjempekjekt til pets som spiser fisk. Jeg har 210 i cooking på en char jeg ikke bruker lenger, men som warrior var det veldig kjekt å ha mat som heala for 800 HP på ikke så lang tid, samtidig som den gav +8 i stam og spirit.

Men uansett. Fisking med Cosmos er ikke noe pes. Loot-vinduet hopper jo opp der du har musa, og hvis du i tillegg har fiske-skillen på en egen museknapp så kan du jo fiske uten å røre en muskel omtrent. =)

Lenke til kommentar
Ja, det gjorde jeg... starta med 1 i fishing, kjøpte shiny bauble, fikk effektivt 25 elns, og så fiska jeg ræva av meg slik at jeg fikk opp skillen ganske godt på den tida den varte, slik at jeg ungikk å miste 3/4 av fisken mens skillen min var så lav...

First Aid: Du lager først bandasjer av linnen cloth, som droppes av humanoids ja.. så går det viderer til wool og silk..og variasjoner derav..

Du trenger ikke bål... jeg gidder aldri bruke invent. plass på flint & tinder og ved. da samler jeg heller litt fisk/kjøtt og stikker til en by/camp med peis/bål og lager der...

Cooking er forøvrig gull værd for en Hunter... First aid til bandasjer til deg selv, så cooker du all maten til Pet'en, ettersom det virker som den er happy lengre hvis du gir den mer "effektiv" mat :)... Da blir plutselig også fishing utrolig viktig :)

det er ikke min erfaring, før måtte dyret mitt ha en rå stek, så kokte/stekte jeg alt, og da måtte den ha 2.

Lenke til kommentar

åh? jaja...hmm... må undersøkes...

Akkurat det med fisking er diskutert lenge, det er ikke lov med bot, men ting som forenkler prosessen er lov, slik som cosmos' tacklebox...en macro rett og slett... du må fremdeles plukke fisken ut av loot vindu selv, men den kaster lina automatisk når du trykker på det, slik at man sparer ett knappetrykk eller to... ikke ulovlig ettersom man fremdeles må ha mennesklig deltakelse for å 1. trykke på bopperen når den dupper, og 2. plukke loot fra vindu selv... men den forenkler prosessen ganske bra :)

Lenke til kommentar

Det som er irriterende med fisking nå er at etter folk begynte med bots så har fisken mistet sin verdi til vendors. Jeg er oppe i 250 i fisking nå. Det du kan tjene på fisking er å selge til de som bruker de til potions. Oily black mouth, firefin snapper og stonescale eel. Resten går til pet. Har 300 i cooking, så jeg kan lage mat som har 1300 hp + stanima + agility.

Lenke til kommentar
Når man fisker, KAN man finne fete items, gjerne i låste bokser. Derfor vil en fiskebot være ulovlig. All form for autoplay er ulovlig. De kjører en streng policy på dette, bra IMO

Fisking tar tid, og er ikke like viktig som 1st aid. Cooking er IMO waste of time, men siden jeg skal være rogue i retail, er jeg avhengig av å ha cookingskill på 60. Må lage Thistle Tea.

1st aid er et must. Kan ikke påpeke det nok.

Waste of time? Cooking er da virkelig bra på høyere levels da man slipper å kjøpe mat selv - og i tillegg får man fin sta bonus + andre bonuser:)

(innlegg 400! :w00t: )

edit: Dessuten er det enkelt å få skill i cooking bare ved hjelp av fishing :)

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...