prixmyo Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg veit ikke helt hvor jeg kan poste denna så, la den her inne jeg jeg lurer på om det Finnes noen Konverter fra en DVD spiller i en Bærbar til IDE???? Skal slenge ut et bilde Så snart camen er her igjen... Er en Compaq DVD-ROM om det sa dere noe Model Nr DRD-U424 <--- sa ikke meg så mye men men Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Vær så Snill noen veit nokk noe Skal ha den i Casemodden min skjønner dere men om ingen veit så kan jeg bare drite i den da Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tipper den cd-rommen er standard multibay. Ettersom det finnes en haug med dockingstasjoner med mulighet for multibay så finnes det sikkert noen IDE-konverters også. Lenke til kommentar
fatface Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Du skal vel ha noe slikt som dette? Vet ikke om du får det her på berget. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Denne du skal ha da http://www.carputer.no/Shop/product_info.p...dc47a81c10b7ead Carputer tar paypal så du slipper unna med billigere frakt Mener jeg har sett den hos komplett og Endret 2. februar 2005 av taz Lenke til kommentar
atLind Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Mini-Itx.com har akkurat det du trenger i sjappa si. Se: "Slimline CD to Desktop IDE Adapter" Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) JAAAAAAAAAAAAA En slik en akk sånn jeg trengte Da blire Fortsatt en gooood Helg med modding da TAKKER SÅ MEGET Men mens vi er igang her Power til den. Det går vell ikke en Molex kontakt på Den Overgangen heller vell?? Endret 3. februar 2005 av prixmyo Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 sånn strømplugg du bruker på floppy så det ut til. Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 EN molex plugg Det var jo ingen på kortet??? Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 EN molex pluggDet var jo ingen på kortet??? Se litt nærmere på dette bildet Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Jeg lurte på om ossen kan Få power/en molex på det!!! Det er ingen der og en Floppy (IDE) Kabel går eller en vanlig!! Men det er jo ingen power som går inn på Rommen da bare INFo med ide kabelen Det er jo en masse plugger der som jeg ikke helt så Det ser ikke ut til å værra molex plugg der nei ! Ja da Fant jeg den Jipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Takk for all hjelp Endret 6. februar 2005 av prixmyo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå