fxwz Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Gjør noe lekser her nå og det står at jeg skal finne alle anførselsverb i teksten! Er disse da nødt til å stå i anførsel? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Tror ikke anførselsverb har noe med anførselstegn å gjøre. Eks: Jeg må nok fise, svarte Ola. Mener det skal være en setning med anførselsverb i. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) hmm anførselsverb, er ikke det noe som beskriver hvordan noe blir sagt? f.eks. skrek (hun), sa (han), svarte (han) osv..? eller er jeg helt på åker'n nå Endret 2. februar 2005 av kolleckio Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Haha, sånn drit som det her var sånt jeg alltid hoppa pent over på ungdomsskolen. Herlige greier. Har ingen anelse om hva anførselsverb er, og har absolutt ikke behov for å vite det heller. Gir meg en fin følelse av å ha prioritert vekk uviktige ting i livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå