Zeph Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Korleis får de på tekst? DVD kjøpt i utlandet er det fint å kunne slenge tekst på når det først skal brennast. Og er det mulig å legge på fleire alternativ, Norsk, Engelsk osv.. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 hvilke plater bruker dere for at dvd`ene skal holde lenge? altså kvalitetsplater. Du kan lese litt mer om kvaliteten på platene her. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har non linker til steder hvor man får tak i : Dvd decrypter Clone DVD IfoEdit PgcEdit Jeg kjøpte meg The punisher i går og den har en syk copy sperre, Venne låner filmene mine så jeg tar altid back up's av de med en gang, men dette gikk med denne filmen.. Bacup av film er nøvendig, riper og skader hos andre som ødlegger orinalen så har du bacuppen som du kan hente frem i skuffen din.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Eg foretrekker å ta kopi og låne vekk kopien. Originale DVDer skal haldast i live Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Eg foretrekker å ta kopi og låne vekk kopien. Originale DVDer skal haldast i live Joa, låner som regel bort copien til ukjente og orginalen til venner, men den orginale DVD platen bør jo holdes i live, men når man har venner som erstatter platen hvis de ødlegger den så låner jeg bort org til de.. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Dvd plate -> dvd shrink -> Nero (Eventuelt lagre på hd) Har opplevd at den brente plata får problemer med å bli lest (fast analysis) i dvd shrink...men alle dvd-spillere og dvd-rom'er jeg har testa plata i klarer å lese den. Vet noen hva som kan være grunnen til dette? Bruker Datawrite 8x plater og brenner filmen på 1x. Har lagt merke til at det kommer noen "brenne striper" på plata hvis jeg brenner på 2x og høyere. Har ikke noen problemer med å lese de heller, men tanken om å vente 30 min lenger og få "blank" underside veier opp. Brenneren jeg bruker er en Plextor 708 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Orginale DVD plater skal holdes i live ja. Hos meg ryker så mange DVD filmer at jeg var nødt å begynne med sikkerhets kopiering. Ungene ødelegger minst 3 filmer i uka. For meg er DVD shrink redningen i så måte. V Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Er det ingen som vet åssen jeg får tak i de programmene? *får prøve og google litt* DVD Decrypter v3.5.2.0 DVD Decrypter is a highly versatile VOB-ripping utility. The software takes advantage of both the DeCSS Plus and VobDec algorithms for looking up and decrypting the CSS encryption. DVD Decrypter is also multi-angle aware, and capable of removing the Macrovision scrambling key, as well as the region code during the ripping process. CloneDVD v2.7.1.1 CloneDVD is an easy to use, wizard-driven DVD-9 to DVDR backup software. It is capable of backing up either the complete DVD including all the chapters, extras, and menus, or just the selected titles. If necessary, CloneDVD will compress the video content to fit a single, 4.3 gigabyte DVD-R. IFOEdit v0.971 This is one of the must-have tools for all the guys who wish to backup their DVD movies to DVD-R or DVD+RW discs. IFOEdit allows users to parse VOB files, remove and add video/audio/subtitle streams to VOBs, create new IFO files, create DVD images and burn DVD-Rs. All within one little tool. Versions since 0.93 now also include world's first free DVD authoring suite that supports AC3 audio, subtitles and much, much more. (funker idårlig med Win XP) PgcEdit v0.4.9.1 PgcEdit is a DVD IFO editor designed to allow the modification of the navigation commands and parameters of an already authored DVD structure. It is designed to supplement Ifoedit Takk: og Endret 2. februar 2005 av Omy Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Flyttes til programvare Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Flyttes til programvare Reporten min gikk igjennom da... Semin tidligere post der ar jeg laget noen linker og litt tekst på de programmene jeg spurte etter i sted Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 DVD decrypyer dvd shrink og brenner det ut med dvd shrink og ja.. jeg tar faktisk kopi av dvdene mine og bruker KUN backup dvd´ene til å spille av med. (er alt for redd å ødelegge de få filmene jeg har :S *blant annet matrix pakken på 10dvder Lenke til kommentar
KyusS Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 DVDShrink og Nero NEC 2510A brenner Verbatim DVD-R 8x Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tror ikke du kommer langt med det på dette forumet.. husk vi har en forumregel mot kopieringsprat;) Det er lov å ta sikkerhetskopier av sine egne dvd'er... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 DVD-Shrink + Nero. Funker glemrende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå