raym123 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 hei jeg har en fujitsu siemens og en toshiba som vi har usb2 på har kobla til usb2 harrdisk men bare det ene uttaket har usb2 og det er vel ikke riktig? begge pcene har 3 usb porter men bare en av dem som er usb2 skal koble til 2 harrdisker og kopiere så da skulle jeg hatt usb2 på begge er det noe innstillinger som må endres eller er det bare en usb2? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hmm, er du sikker på at det er usb2 på den? Som regel er det enten USB 1.1, eller USB2, siden de er både framover og bakover-kompatibel. (dvs at en usb2-harddisk kan brukes på en usb 1.1 port, men det vil selvfølgelig gå tregere) Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 det er usb2 på begge pcene begge pcene har 3 usb porter men den siste så funker usb2 skal det ikke være usb2 på alle 3? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jo, det skal det. Har begge pc-ene en usb2-port? Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 begge pcene har usb2 ja det er 3 usb steder og sette den i men bare i en av dem så er det usb2 på dem begge så er det to ledige men der er det usb1 hastighet...... skal det ikke være usb2 på alle da? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hørtes merkelig ut... er det USB 2 hastighet på den ene burde det også være det på den resterendse..... Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 fujitsu siemens har 3 usb porter og jeg får bare usb2 hastighet av den ene utgangen og samme er det med toshiba den får også bare usb2 hastighet på en utgang ganske iriterende Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 hva må jeg gjøre for og få usb2 på alle utgangene? skal kopiere en del i morgen og da skal jeg bruke 2 usb2 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 sist gang jeg hadde dette problemet så var det feil i biosen. MEr enn det vet jeg ikke faktisk, beklager. Support burde kunne vite det Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kan godt hende at det er to USB kontrollere i den og at bare den ene er USB2. Du kan jo evt kjøpe en USB2 Hub for å få flere USB2 utganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå