sjiraffen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Er det noen som har Sunbeam runde kabinettføtter ?? Lager de mye varme ?? (jeg har pc'en stående på et teppe så jeg vil ikke at det skal bli alt for varmt) Er det noen som vet om det går ann å feste disse på et Dell 4550 kabinett?? Endret 1. februar 2005 av sjiraffen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Kjenner en kis som har de og de skal visst ikke lage så alt for mye varme! Når jeg kjente på dem ble jeg faktisk litt overaska! Går ann å feste de på alle kabinetter Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Led's blir skjeldent varmere enn 5 grader over romtemp. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Led's blir skjeldent varmere enn 5 grader over romtemp. prøvde å gi de for mye spenning? *tenke tilbake på når vi _parrallell_ koblet 50 stk og gav dem 24 volt å kose seg med... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Men det går ikke med de føttene. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Har sånne.. vannvittig kos.. blir ikke varme.. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Men det går ikke med de føttene. Jo det går? de føttene kan monteres på alt? må selvfølgelig lage nye fester og slik. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Det går ikke å sprege føttene mente jeg. Vel. Det går, men da må du jo koble den utenom pcen. Snakka til posten over meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå