Hobbes Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Quote: Den 2002-06-20 12:04, Ludde skrev: Quote: Den 2002-06-19 17:18, C. Alshus skrev: eldar, du er bare en n00b! Få deg litt flere meldinger, så kan du bli litt mer akseptert... Men jeg lytter til: Sugar Hill Gang & Granmaster Flash. Good oldstyle music. Så fett at det ikke er bare meg som liker det gode gamle med kvalitet..... word! :smile: eneste hip/hop jeg har sansen for. ellers går det i blank and jones | "vanlig musikk" *merk-ikke listepop.. :razz: Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Argh.. jeg blir så forbanna på folk som sier: "Eminem ruuuuler, NEI han suuuuger sterkt!!!" Hvis dere har en mening så er det greit, dere er ikke nødt til å spre det rundt i forumet. For jeg tror ikke det er så mange som bryr seg uansett :smile: Ha bare det klart for dere, TAKK! Hilsen tgrude Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Å heh.. hvis ingen har noe imot det så skriver jeg kun denne meldinga fordi det er mld nr. 200 for meg! :smile: Så jeg sier bare f ruuuler stert!! og takk for meg.. Lenke til kommentar
halcyon Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 gangstarr - full clip MOP - ante up Roots manuva - movements og ikke no eminem! aldri _________________ -im no dummie. [ Denne Melding var redigert av: halcyon på 2002-08-17 04:38 ] Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Tror ikke slike tråder passer i dette forumet... Moderator?? Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 1. Soldier m/skit - Eminem 2. Cleanin` out my closet videoen - Eminem. Den e rå! lytt til lyricsen... 3. California love - TuPac & Dre Har de seff på CD, men det er kjekt å ha de på maskinen og da :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 1.Delinquent habits - Return of the tres 2.Delinquent habits - Adam 12 3.Delinquent habits - Here comes the horns Lenke til kommentar
bob_kaare Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Gatas-Asfalt evangeliet Uro og Definite-10 september Mop-Ante Up Eminem er bra han men gatas musikk har lissom mening.... Den beste av eminem måtte være white america Lenke til kommentar
M.H Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Quote: Den 2002-06-19 17:11, eldar skrev:Prøver helst å unngå slik "musikk". Kan vel ikke akkurat defineres som musikk. Det er jo bare noen som bruker noen rytmesamples og synger fort (og stygt) oppå. Musikk slik jeg ser det er noe som blir spilt på levende instrumenter, hverken hiphop eller trance. Helt enig. Jeg liker musikk som er laget på "levende" instrumenter. Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Hva *¨^^^¤?????? ingen her som liker annet enn hiphoooooop og rn'b? hørt om gammal god mussik som Black sabbat? kansje med en liten twiiist med sanger som master of puppets eller devils dance med metallica???? yungsters!!!(er sjæl 12 da!) Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 jedi mind tricks, afu ra, non phixion, litt necro og litt norsk er det det går mest i nå for dagen. og, btw, trance er forferdelig Lenke til kommentar
texaz Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 så det var en her oppe som likte grandmaster flash newyork-newyork big city of dreams.mitt spørsmål hvor får man tak i den musikken Lenke til kommentar
texaz Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 ellers må jeg bare si at bubba sparx er tøff sammen med master p og nas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå