kristoffer1989 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 som topic sier... hvor mye kan jeg ta for en helt strøken creatrive rhomba 256 mb Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Se hvor mye andre tar for den på www.qxl.no du. Men jeg vet ikke hva du kan ta får den. Er 1000,- mye? Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 fant ut at de tok litt over 800 for den på den engelske creative shoppen da burde vel 600 gå greit siden den er helt strøken... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 vil si at 600 blir litt i overkant jeg da, det er jo tross alt et BRUKT produkt man kjøper.. hadde det vært mitt valg hadde jeg mye heller brukt 200 spenn extra og fått et helt nytt ubrukt produkt.. MAX pris du burde ta for den er 500, eller mindre hvis det er noen du kjenner ud selger til.. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Solgte min for 700kr for en drøy måned siden jeg da, men er den i fin stand så får du nok noe ganske nært ny pris skal du se. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Er den helt strøken ser jeg ikke noe galt i å ta noe oppimot et par lapper under det du betalte for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå