Thewiz Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg har bestilt en Aladdin XT Plus nå, og jeg lurer på hvilke programmer det er lurt å ha på en moddet Xbox? Jeg snakker om F.eks. Xbox Media Center. (Vet ikke om det er lov til å snakke om dette men jeg prøver) Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Som nevnt xbmc, kanskje dvd2xbox. (ta backup av spill) Som dash, Avalaunch eller evox, smakssak egentlig, jeg liker best Ava. Er vel egentlig ikke noe mer du trenger. Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Du kan lese litt om forskjellige programmer her: Xboxprogrammer Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Ok, hvor får jeg lastet ned dvd2xbox, Avalaunch og XBMC? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ok, hvor får jeg lastet ned dvd2xbox, Avalaunch og XBMC? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=368658 Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Du kan laste ned en autoinstaller, f eks denne: www.slayer.xbox-scene.com, den har alt du trenger av appz. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Slayers er veldig grei å bruke, men man bør likevel oppdatere programmene som blir lagt inn på Xboxen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå