Glen_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg og har litt problemer med å finne krefter til å gjøre ting... som for eksempel å faktisk jobbe litt, har to eller tre oppgaver som skal være ferdig i mårra, og her sitter jeg på forumet og dasser. Alt som vanlig, altså. Orker ikke begynne å trene, gidder ikke legge om kostholdet mitt (eter 0-2 ganger om dagen) og er generelt sett en lat faen. Hvordan skal nå dette gå Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Visste at det bare ikke var meg her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg har brukt dagen på å rydde ferdig rommet mitt. Begynte for 4 timer siden, er ikke ferdig enda. Ryddet nesten alt i går (da var dama med) og skulle ta resten i dag ... men så slo jeg på maskinen. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Og det er da det skjer, med en gang en slår på maskinen. Jeg skulle egentlig lage mat før jeg gikk på jobb, men minuttene forsvinner litt etter litt nå. Skal nok få tid! Snart. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Skal egentlig gjøre lekser hver dag, men så skrur jeg på maskinen.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Oi! Der sier du noe. Jeg skal begynne på skolen i morgen. Da må jeg faktisk konsentrere meg om det. Eller.. Lurer på om en kan ta skolen over internett istedet. Lenke til kommentar
magio Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Her sitter jeg, mens jeg egentlig skulle gjort lekser PC'en gjør at jeg legger meg altfor sent, som igjen resulterer i at jeg er trøtt om morgenen, som igjen resulterer i at jeg kommer noen minutter for sent til skolen hver dag, som igjen resulterer i en liten anmerkning, som igjen resulterer i nedsatt ettellerannet, som igjen resulterer i ... blablabla osv. Altså: PC er noe drit Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg har også ryddet rommet i dag. Støvsuget gulvet, vasket gulvet og tørket støv også.. Det er digg å være her nå Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 eller: skolesystemet med merknader for alt mulig faen er noe dritt. DET hater jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg er ferdig med å rydde nå. Har foreviget synet, så nå kommer det snart bilder. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (..), så nå kommer det snart bilder. lol Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 når jeg trenger å gjøre noe, så setter jeg på en forhåndsbestemt låt på infinite repeat, setter på trådløse headsett, tar 10 sekunder for å la magien virke, og så er jeg gira nok til å flytte mount everest. Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Åh..jah! Ville bare han som bestemmer kasta alle PC-er og latt meg komme ut til folk i stedet. Sitter på msn og her å loker hele tida... Triste greier. Kanskje vi kunne lagd en komme i form klubb på HW? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Vi burde tipse VGnett om at hw.no er avhengighetsdannende ... helt seriøst. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kanskje vi kunne lagd en komme i form klubb på HW? Det er jo hvertfall lov å prøve... Selv trenger jeg 3-4 ganger i uka Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Klarer ikke å pugge til prøver, gjøre alle leksene, lese en vanlig bok eller å rydde... Dumme pc Okey da.... Mente det ikke EDIT: Jeg for min del har en stor Naturfagsprøve i morgen, og jeg vet en gang ikke hva den handler om... Endret 2. februar 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Begynn med å rydd leiligheten og sånt, for å komme godt igang med rydding så skrur du på noe musikk du liker, gjerne litt høyt! Det hjelper hvertfall for meg, er ikke alltid like godt motivert for å rydde for å si det sånn Hva med å la mannen i deg komme ut, hva med å interessere deg for motor f.eks? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kan avkrefte at trening, vanndrikking og ellers MEGET sunn livsstil hjelper mot 2 ukers oppvask, klær som aldri kommer i skapet, eller en skittentøyskurv som bare blir værre og værre Slutta med cola for noen måneder siden, og har bare drukket det er par ganger i etterkant - nå fyser jeg generelt sett ikke på det lengre (utenom idag, da jeg var på et dritvarmt handlesenter og ikke hadde spist middag - det var da jeg så colaautomaten foran meg. MEN jeg kjøpte ikkeno). Men å hjelpe til å være opplagt hjelper trening. Trener som tidligere nevt 4 ganger uka nå, og om jeg er drittrøtt når jeg starter er jeg lys våken og full av energi etterpå. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kan ikke si at jeg føler meg så mye kvikkere etter at jeg sluttet å drikke cola. Det er vel 3-4 uker siden jeg drakk cola sist, og jeg føler meg egentlig temmelig slapp nå. Husk å drikke like mye vann i stedet. Dersom du kutter ut Cola uten å erstatte det med nope annet (les:vann), er det ikke rart du er slapp. Det er kanskje lettere å helle seg et glass cola enn å ta seg et glass vann (mer fristende --> lettere). Et annet forslag er å begynne å trene. Jeg får iallefall mye overskudd når jeg trener regelmessig! EDIT: ellers til vi som er til tider slappe foran PC'en.. Si som Nike: JUST DO IT! jeg drikker ganske mye vann da sikkert like mye eller mer enn jeg drakk cola. minuset er at jeg hele tiden må på toalettet I juleferien bestemte jeg meg for å slutte med cola, og heller drikke vann. Jeg satt da om nettene til kl 6 før jeg la meg, da hadde jeg vært på do ca 8-9 ganger... drakk vann _hele_ tiden. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg er ufattelig uproduktiv både med lekser og andre ting jeg skulle gjort, pga. pc'en... Trener et par ganger i uka, men daffer her pent mye likevel :/ Musikk hjelper ja - Men for å lese historie er ikke akkurat Rammstein det du trenger å ha i bakgrunnen for å få gjort noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå