Tjofle Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg får muligens tak i isopropanol fra skolens lab (kjøpe litt altså) Men dette er vel muligens ren (100%) isopropanol, og ikke sånn 60-90% greie slik som kondensfjernere. Om 100% blir for sterkt eller er jeg helt på jordet? Jeg vil mene at 100% bare er bedre, men det hadde vært greit om noen med litt mer peiling kunne bekreftet dette. Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Er nok ikke for sterkt det..Man kan jo rense med lynol og det er mye sterkere..hmm..Får man ikke ren isopropanol hos malingsforhandlere mon tro? Lenke til kommentar
Futen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kjøpte Isopropanol for kr 89 for en liter på Jernia, Ski storsenter. Hele kjeden fører den nok, vil jeg tro ! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kjøpte Isopropanol for kr 89 for en liter på Jernia, Ski storsenter. Hele kjeden fører den nok, vil jeg tro ! Det var dyrt. Holder vel bare til ca 1000 cpu rens? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg bruker isopropanol + Q-tips, synes det funker greit nok =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå