borve Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 har sett litt rundt på nettet og funnet en del priser, men er dette en ok pris? har en T610 og er ikke akuratt fornøyd med sony ericsson, som du sikkert forstår så er jeg skeptisk Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Etter min mening også, ja. Men alt ettersom hva du trenger. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Etter min mening: Nei!! Siden du ikke sier noe om hva du trenger så sier jeg hvorfor jeg ikke ville ha valgt den: 1. Stor og tung 2. Stygg (min mening) 3. Elendige taster, har hørt mye om dette, men hvis du skriver mye sms, så er ikke dette noe for deg !! 4. Ikke symbian/windows 5. Dyr!! og så er jeg ikke spesielt glad i Sony Ericsson, jeg heller! Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Etter min mening NEI, legg heller til litt å kjøp d500. Jeg har selv hatt s700i i noen måneder, det var ikke akkurat min favoritt. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 3. Elendige taster, har hørt mye om dette, men hvis du skriver mye sms, så er ikke dette noe for deg !! Har du prøvd tastene? Det tviler jeg på, for S700i's taster er nydelige De er kanskje litt uvante i starten men etter hvert er de fantastiske Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) 1. Stor og tung Enig, men man overlever.2. Stygg (min mening) Ja, nettopp, din mening.3. Elendige taster, har hørt mye om dette, men hvis du skriver mye sms, så er ikke dette noe for deg!! Har du prøvd tastene? 4. Ikke symbian/windows Ikke mange som trenger det.5. Dyr!! I forhold til hva? At den ikke har symbian?og så er jeg ikke spesielt glad i Sony Ericsson, jeg heller! Ja, det teller mye. Edit: skrivefeil. Endret 2. februar 2005 av Redline_ Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 5. Dyr!! I forhold til hva? At den ikke har symbian? Jeg ville i hvertfall sagt at den er dyr! Den har noen små irritasjonsmomenter og burde nok ha ligget nærmere 3500 uten abo. Ville ikke satset på D500 til den prisen heller, men.. De er litt dyre begge to. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Sant, men prisen synker stadig. Den har noen små irritasjonsmomenter og burde nok ha ligget nærmere 3500 uten abo. Ja, det er synd. Større minnekort, mulighet for egne meldingslyder og "ubegrenset" sms-minne og jeg kunne nesten ha tenkt meg den selv. Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Synes denne mobilen er en utrolig fin mobil! Kjøpte den selv for litt siden! Har egentlig ikke så mye negativt å si om den, bare at den godt kunne hatt mer minne, det største minne kortet man får til den er på 128mb. Den kunne godt ha hatt edge og symbian, og ja, den er litt dyr. Men jeg er veldig fornøyd med den. Skriver en hel haug med sms, og dette har ikke vært noe problem på s700i, tok meg ca. en dag å vende meg til dem, går så det suser nå! Menyen er vel den samme som på k700 (mener å ha hørt det). Men, men.. Er nok litt smak og behag tror jeg, likte min t610 og jeg, når jeg hadde den. S700i verdt 3500 med netcom youngtalk? Må svare ja! Endret 6. februar 2005 av thejokerno Lenke til kommentar
Algron Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Menyen er vel den samme som på k700 (mener å ha hørt det) De er ikke helt like Lenke til kommentar
cadazzo Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Snakket akkurat med NetCom kundesenter om s700i, og bindingstid (har en 6230 i dag hvor bindingstiden går ut i juni, men har lyst til å bytte nå!) Han kunne fortelle at de hadde registrert usedvanlig mange feil på s700i spesielt når det gjaldt sms. Den repeterer visstnok sms'er MANGE ganger. De har tatt dette opp med SE sentralt. Noen andre som vet noe om dette?? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Han kunne fortelle at de hadde registrert usedvanlig mange feil på s700i spesielt når det gjaldt sms. Den repeterer visstnok sms'er MANGE ganger. De har tatt dette opp med SE sentralt. Noen andre som vet noe om dette?? Min er 100% feilfri! :!: Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Snakket akkurat med NetCom kundesenter om s700i, og bindingstid (har en 6230 i dag hvor bindingstiden går ut i juni, men har lyst til å bytte nå!)Han kunne fortelle at de hadde registrert usedvanlig mange feil på s700i spesielt når det gjaldt sms. Den repeterer visstnok sms'er MANGE ganger. De har tatt dette opp med SE sentralt. Noen andre som vet noe om dette?? Jeg har ikke hatt dette problemet nei! Har faktisk ikke hatt noen problemer med den enda.. Har ikke hørt om noen andre som har det heller. Kan jo være noe de har ordna opp i nå da, den har jo vært til salgs en stund nå.. Lenke til kommentar
morra Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Mit svar er også ja. Med en prislapp på over 4400,- (uten abo) er den vel verdt 3500,- med NetCom YoungTalk. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Mit svar er også ja. Med en prislapp på over 4400,- (uten abo) er den vel verdt 3500,- med NetCom YoungTalk. mitt svar: nei min oppfatning av telefonen: jåletelefon som er ment å skape noe oppmerksomhet, men som koster mer enn den smaker. og ja, jeg har hatt den. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 1. Stor og tung Enig, men man overlever.2. Stygg (min mening) Ja, nettopp, din mening.3. Elendige taster, har hørt mye om dette, men hvis du skriver mye sms, så er ikke dette noe for deg!! Har du prøvd tastene? 4. Ikke symbian/windows Ikke mange som trenger det.5. Dyr!! I forhold til hva? At den ikke har symbian?og så er jeg ikke spesielt glad i Sony Ericsson, jeg heller! Ja, det teller mye. Edit: skrivefeil. 3. ja, jeg har prøvd telefonen, og det er faktisk broren min som har den, han angrer på at han kjøpte den, men han bruker den som kamera og mp3 spiller! 4. det ble litt feil det 5. Iforhold til konkurenter, som Samsung D500, Nokia 6630 osv... Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Trådstarter: Hvis du vurderer samsung D500, så koster den ca 2400 på elkjop.no Er S700 verdt 3500 med youngtalk? Tja, det spørs hva du verdsetter i telefonen din. Jeg må si at S700 vekker mer oppmerksomhet enn D500 da mange ikke er vant til å se en slik utforming for en telefon i norge. Mitt tips siden du er usikker på SE: Dra til en butikk i nærheten og spør om å få prøve telefonen. Det gir ofte mye mer mening enn hva som blir skrevet her. Edit: Velkommen til forumet Endret 14. februar 2005 av Shhhh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå